کد خبر: 577302
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

محمدکاظم انبارلویی، مدیرمسئول روزنامه رسالت، مدعی شد:

برخی اساتید نشست اخیر دانشگاه تهران سر در آخور علم سکولار دارند

مدیرمسئول روزنامه رسالت نوشت: برخی اساتید در نهاد علم یک تئوری واحد برای مشکلات «اقتصادی»، «سیاسی» ، «فرهنگی» کشور ندارند. دستشان خالی است علت آن هم این است برخی از آنها نه‌تنها سر در آخور «علم سکولار» دارند بلکه در رسیدن به راه‌حل‌های علمی در حوزه‌های یاد شده در کشور اخلال می‌کنند.

برخی اساتید نشست اخیر دانشگاه تهران سر در آخور علم سکولار دارند
کد خبر: 577302
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۷:۴۰:۰۰

محمدکاظم انبارلویی در سرمقاله امروز روزنامه رسالت نشست اساتید دانشگاه تهران را که برای بررسی ریشه‌های اعتراضات اخیر برگزار شده بود نقد کرده و با حمله به این اساتید (به استثنای غلامعلی حدادعادل) مدعی شده که آنها «سردرآخور» علم سکولار دارند.

وی در ادامه این مطلب نوشت: واقعیت این است «شمع علم» اگر در اتاق فکر نهاد علم در دانشگاه روشن بود آنها به این همه پراکنده‌گویی در شناخت یک پدیده سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی در قالب یک فتنه نمی رسیدند. آقای دکتر حداد عادل در این جمع یک نظر معطوف به اصل واقعیت فتنه مطرح کردند و در یک جمله کوتاه فرمودند:«ما جرم بزرگی مرتکب شده‌ایم و آن استقلال‌طلبی ملت است و داریم چهل وچند سال هزینه این هدف مقدس را می‌دهیم.»

واقعیت این است که برخی اساتید در نهاد علم در دانشگاه یک تئوری واحد و یک نظریه علمی دقیق برای مشکلات «اقتصادی» ،«سیاسی» ، «فرهنگی» و… کشور ندارند. دستشان خالی است علت آن هم این است برخی از آنها نه‌تنها سر در آخور «علم سکولار» دارند بلکه در رسیدن به راه‌حل‌های علمی در حوزه‌های یاد شده در کشور اخلال می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها