کد خبر: 577285
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۷:۳۷
| |

تکذیب ادعای رائفی‌پور: شلیک و بمب‌گذاری در هواپیماها کذب است

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعاها درباره بمب‌گذاری در هواپیماها گفت: هیچ گزارش تایید شده‌ای از تیراندازی و بمب‌گذاری در هواپیماهای کشورمان نداشته‌ایم.

تکذیب ادعای رائفی‌پور: شلیک و بمب‌گذاری در هواپیماها کذب است
کد خبر: 577285
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۱۰:۴۷:۳۷

محمد محمدی بخش، رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست خبری امروز با تکذیب هر گونه تیراندازی و بمب‌گذاری در هواپیماها اظهار کرد: هیچ گزارش تایید شده‌ای از تیراندازی  و بمب‌گذاری در هواپیماهای کشورمان نداشته‌ایم. درباره پرواز هواپیمایی ماهان در مسیر چین هم موضوعات و مداخلات غیر قانونی پیش آمد که براساس آیین نامه‌های موجود سریع ورود کردیم که موضوعی نبود.

به گزارش ایلنا، وی تاکید کرد: تمام موضوعات صنعت هوانوردی و هواپیمایی کشور باید از سوی مرجع رسمی این سازمان هواپیمایی کشور اعلام شود و نباید صحبت‌هایی که معلوم نیست با چه منبع خبری مطرح می‌شود استناد شود و مسئول پاسخگویی در باره تمام این موضوعات سازمان هواپیمایی است و اظهارات سایر افراد نباید محلی از اعراب باشد.

گفتنی است که شب گذشته علی‌اکبر رائفی‌پور، از چهره‌های اصولگرا در برنامه تلویزیونی ثریا مدعی شده بود که به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱

    من که میگم رائفی درست میگه چونکه حفاظت پرواز با سپاه ست و این آقا هم با اون برادران خدوم و زحمتکش در تماسه. پس ایشون دقیقتر میگن. حالا واسه هوش من کف مرتب بزنید.....

  • ناشناس ارسالی در
    جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱

    رائفی پور دروغ گویی بیش نیست

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها