کد خبر: 577163
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۶:۲۰
| |

محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

باید گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) باشیم؛ تنها راهمان همین است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز تنها راه برون‌رفت از نقشه های دشمن گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) بودن است.

باید گوش به فرمان نایب امام زمان(عج) باشیم؛ تنها راهمان همین است
کد خبر: 577163
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۶:۲۰

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم عهد سربازی که در ستاد ارتش برگزار شد، ضمن تبریک هفته فراجا، هفته وحدت و حلول ماه ربیع‌الاول گفت: این مراسم نقطه عطفی در تاریخ مهدی‌باوران و مهدی‎‌یاوران خواهد بود و برکات فراوانی را برای نظام، ملت و نیروهای مسلح به ویژه ارتش در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از اظهارات محمدحسنی را در ادامه می خوانید:

*عهد بستن یعنی با حضرت ولی عصر(عج) پیمان ببندیم که گوش به فرمان آن حضرت باشیم و در مسیر ترسیم و تعیین‌شده ایشان حرکت کنیم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا هرگز از مسیر آن حضرت خارج نشویم. عهد بستن با امام معصوم در هر زمانی جزو واجبات بوده و ترک آن حرام است. این عهد باید مداوم و همیشگی باشد و عهد سربازی برای یک مدت مشخص نیست.

*دلایل فراوانی در آموزه‌های دینی وجود دارد که پیوسته با امام معصوم پیمان داشته باشیم و لحظه‌ای از آن روی برنگردانیم. امام معصوم در هر عصری قطب عالم دایره امکان و هستی بوده و عهد بستن با او واجب است. ما روزی‌خوار حضرت حق هستیم و واسطه روزی ما و خداوند حضرت ولی عصر(عج) است.

*همه عصرها فتنه داشته، دارند و خواهند داشت اما جنس فتنه‌های آخرالزمان متفاوت است و تنها کسانی در امان خواهند بود و فتنه‌گیر نمی‌شوند که دست‌شان در دست حضرت ولی عصر(عج) باشد. در حوادث اخیر عده‌ای فتنه‌گیر شدند؛ اگرچه تعداد آنها قلیل است و ما هم دوست نداریم هموطنان‌مان گرفتار شوند اما آنها چرا گرفتار شدند؟

*آنها گرفتار شدند چون دست‌شان از دست پُرمهر حضرت ولی عصر(عج) خارج شده است. اکثریت چند ده میلیونی مردم ما به خاطر اینکه دلداده حضرت ولی عصر(عج) و اهل بیت(ع) هستند علاوه بر خود و خانواده‌‎شان که در امان هستند، موجب شکست طرح‌های شیطانی خارجی و داخلی می‌شوند و خواهند شد. پس همه ما باید به آن حضرت پناه ببریم.

*اینکه کسی امام زمانی شود مهم است اما مهم‌تر از آن امام زمانی ماندن است؛ بنابراین ما باید گوش به فرمان نایب آن حضرت بوده و لحظه‌ای از اجرای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) غفلت نکنیم. تنها راه برون‌رفت از فتنه‌ها گوش به فرمان نایب امام زمان حضرت امام خامنه ای بودن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • درب راست بازشو ارسالی در
    یکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱

    عباس !!!!! واي بر تو !!!!

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱

    فقط حرف نیست باید عملا کاری کرد . مردم رو باید روشنگری وبینش وآگاهی داد . باید قدر این همه نعمت و رفاه وآسایش رو بدانند واز گلایه های نابجا خصوصا جلوی جوانان گرفته شود.....

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها