ظریف: اشتباه بزرگی است، اگر فکر می کنیم می توانیم مردم را نادیده بگیریم+ ویدئو

ظریف گفت: ما مردمی داریم که در برابر حرف نادرست مقاومت می کنند. اشتباه بزرگی است، اگر فکر می کنیم می توانیم مردم را نادیده بگیریم. تصور اینکه بتوان مردم را خشونت حفظ کرد، تصوری است که خدا به پیغمبر می فرماید تو هم نمی توانی.

حجم ویدیو: 23.36M | مدت زمان ویدیو: 00:06:21 دانلود ویدیو
کد خبر: 576648
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۰۳:۰۵:۰۰

نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر برگزار شد.

علی مطهری، محمدجواد ظریف، ابراهیم متقی، حدادعادل، محمود نیلی، صادق زیباکلام و... از حاضران در این نشست بودند که در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های آنها را می‌خوانید.

علی مطهری: دعوت به گفت و گو کنید. خانمی که روسری خود را آتش زده بیاید حرفش را بزند.

ابراهیم متقی: تغییر نسلی شکل گرفته است؛ همه کسانی که سال 88 از کشور خارج شدند، جذب کجا شدند؟ معاون وزیر ارشاد شده رییس ایران اینترنشنال!

محمدجواد ظریف: ما مردمی داریم که در برابر حرف نادرست مقاومت می کنند. اشتباه بزرگی است، اگر فکر می کنیم می توانیم مردم را نادیده بگیریم. تصور اینکه بتوان مردم را خشونت حفظ کرد، تصوری است که خدا به پیغمبر می فرماید تو هم نمی توانی.

حدادعادل: جامعه ما به سرعت به سمت دوقطبی شدن پیش می رود. یک عده حزب اللهی محض، یک عده هم 100 درصد مخالف آنها.

محمود نیلی احمدآبادی: شورای انقلاب فرهنگی کمتر در کار دانشگاه ها دخالت کند. 

تقی آزاد ارمکی: وقتی مداح ها در این کشور حاکم هستند چرا سلبریتی ها نباید نقش آفرین باشند؟

صادق زیباکلام: حکومتی داریم که هیچ نهاد مستقلی نمی خواهد.

پیروز حناچی: نگاهی در کشور وجود دارد که همه مسائل را امنیتی می کند. این بزرگترین سم برای کشور است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    این آقای ظریف نبود که تا دیروز می گفت مردم ما خودشان این سبک از زندگی را انتخاب کرده اند!

  • امیر ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    مردم فقط دوستان جنابعالی و معترضین نیستند ..... مردم ما هم هستیم که مخالف بی حجابی و هرزگی و رها شدن فضای مجازی و بی بندوباری به نام آزادی هستیم ... بفهم آقای ضعیف .....

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    دو قطبی دو قطبی نیست وسط هست

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    ظریف خان هشت سال با کری و بقیه. هر و کر کردی و خوردی و بر دی و قاپیدی یادت به مردم نبود حالت بعد یکسال مردم شناس شدی ؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    شورای انقلاب فرهنگی با موازی کاری عملا قوانین مجلس را بی اعتبار و دیکتاتوری را غالب کرده است..دخالت ها و مصوبات بدون فکر و کارشناسی نشده ضربات مهلکی به کشور و مردم و نظام وارد کرده است. با مصوبه کنکوری باعث شدند جمعیت هفتصد هزار نفری بلاتکلیف بمانند و به خیابان ها بروند!!

  • ف ح ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    آقای ظریف خواهشا سکوت کنید اینقدر ادای دلسوز ها را در نیاوریدمنظورتون از مردم ۱۰ درصد سرمایه دار کشور هستند یا همه شما احتمحانات خودتونو پس دادید خسته نباشید فعلا تدریس کنید مردمی بودن شما رو هم دیدیم پولهای مردم در بورس کجا رفتند

  • م ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    شورای عالی انقلاب فرهنگی با این مصوبه ناعادلانه و ظالمانه کنکور خودش به تنهایی عامل نارضایتی و اعتراضاته. بچه هایی که تنها راه و امیدشون به کنکور بود بی رحمانه از کنکور حذف شدن و تکلیفشون معلوم نیست. آقای عاملی به هیچ وجه حاضر به شنیدن حرفهای مخالفان نبود و با دیکتاتوری حرفشو به کرسی نشوند در صورتی که این مصوبه زندگی صدها هزار کنکوری را به نابودی می کشونه بچه ای که عاشق یه رشته ایه و بدون هیچ سهمیه ای دوست داره با تلاش به اون رشته برسه از صحنه رقابت حذف شده و راهی به جز خودکشی نداره هیچ کس هم جوابگو نیست مجلس که کارش قانون گذاریه شده نادیده گرفته میشه.

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱

    اقای بخاطربچش مدرسه میسازد بچه مردم رافراموش میکندمسولی که درس اخلاق میده خودش رعایت نمی کندمسولی بچش درامریکا زندگی می کند به مردم بگوید بگو مرگ برامریکا خنداره بچش درخارج وله اینجا دم از حجاب می زنه ریشخند به مردمه نتیجش میش این پسر کدام اقازاده شهید شده بش الگو مثل اقای سید حسن نصراله

  • ناشناس ارسالی در
    پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱

    اینهایی که شعار زن زندگی مسجد وقران واموال ملت را اتش میزنند ازملت ما نیستنداینها دلشان برای باز گشایی شهرنووکاباره می خواری تن فروشی تنگ شد هم صدا با فاحشه های اونوراب پیمان می بنندند بدانند ایران اسلامی دیگر این نجاست را خیلی سال است به زباله دان تاریخ اندخته

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها