کد خبر: 576587
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۱:۳۹:۳۹
| |

امیرآبادی‌فراهانی، نماینده قم:

تابعیت فرزندان مسئولین، مربوط به دولت قبل بود نه دولت انقلابی

نماینده قم در مجلس درباره تعامل زاهدی وفا با مجلس گفت: در دولت قبل وزرا ارتباطات ناجوری برای کسب رای با نمایندگان برقرار می‌کردند. آقای زاهدی وفا در طول همین مدت کوتاه در تعامل تمام با نمایندگان مجلس بود.

تابعیت فرزندان مسئولین، مربوط به دولت قبل بود نه دولت انقلابی
کد خبر: 576587
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ۱۱:۳۹:۳۹

احمد امیرآبادی‌فراهانی، نماینده قم به عنوان موافق وزیر پیشنهادی کار در جلسه علنی مجلس اظهار کرد: بنده ۱۰ - ۱۱ سال است که در مجلس حضور دارم و این دومین بار است که از وزرای پیشنهادی دفاع می‌کنم.

به گزارش فرارو، وی با بیان اینکه آقای زاهدی وفا حتما صلاحیت تصدی این وزارت خانه را دارد، افزود: مسئله‌ای که باید در مورد اموال مورد توجه باشد این است که داشتن ثروت مسئله‌ای نیست مسئله اصلی این است که این ثروت از کجا آمده است.

نماینده قم گفت: بعد از فوت پدر اقای زاهدی وفا که فردی انقلابی بود، میراث مرحوم در دادگاه‌های مختلف مطرح شد و احکام زیادی در این رابطه صادر شده و ایشان در همه دادگاه حاضر شده است و مدارک را به ریاست مجلس ارائه می‌دهم.

در دولت قبل وزرا ارتباطات ناجوری برای کسب رای با نمایندگان برقرار می‌کردند!

امیرآبادی فراهانی درباره تحصیل زاهدی وفا در کانادا توضیح: رهبر انقلاب پیشتر فرموده بودن مشکلی ندارد که کسی برای کسب علم به خارج از کشور برود و برای خدمت به کشور بازگردد. آقای زاهدی وفا در هنگام تحصیل دو فرزندش در کانادا به دنیا آمد.

وی خطاب به هاجر چنارانی گفت: خانم چنارانی تابعیت فرزندان مسئولین، مربوط به دولت قبل بود نه دولت انقلابی.

نماینده قم در مجلس درباره تعامل زاهدی وفا با مجلس گفت: در دولت قبل وزرا ارتباطات ناجوری برای کسب رای با نمایندگان برقرار می‌کردند. آقای زاهدی وفا در طول همین مدت کوتاه در تعامل تمام با نمایندگان مجلس بود. الان هم اعتقاد دارم که زاهدی وفا تعامل مثبتی با مجلس دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها