کد خبر: 575227
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۱۰:۲۵:۴۵
| |

دستور اژه ای برای برخورد بازدارنده با عوامل درگیری های اخیر

رئیس قوه قضاییه در تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد.

دستور اژه ای برای برخورد بازدارنده با عوامل درگیری های اخیر
کد خبر: 575227
|
۱۴۰۱/۰۷/۰۱ ۱۰:۲۵:۴۵

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آنها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای، مخلان آرامش شهروندان و امنیت روانی مردم، افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده‌اند و در برابر پلیس تمرد می‌کنند، مرتبطین با سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود. 

به گزارش فارس، رئیس قوه قضائیه کلیه دادستان‌ها و مسؤولان قضایی ذیربط در نقاط مختلف کشور را مکلف و موظف کرد، در این راستا بدون هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و در چهارچوب موازین قانونی اقدام کنند.

رئیس دستگاه قضا همچنین در این تماس‌ها با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آنها با ترویج شایعات و اکاذیب‌، به مسؤولان قضایی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رئیس عدلیه تأکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سوء استفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سؤال و مطالبه می باشند را مسأله دار و دارای شبهه کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها