کد خبر: 574910
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

ادعای کیهان درباره اعتراضات مردمی به گشت ارشاد: عده‌ای روسری از سر زنان برداشتند

کیهان نوشت: سردسته‌های تجمع در تهران روسری از سر زنان برداشتند.

ادعای کیهان درباره اعتراضات مردمی به گشت ارشاد: عده‌ای روسری از سر زنان برداشتند
کد خبر: 574910
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان امروز در گزارش یک خود اعتراضات مردم پس از مرگ مهسا امینی در بازداشتگاه وزرا را پوشش داد اما به دیدگاه خودش.

این روزنامه نوشت: در پی فراخوان گروهک‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد، هسته مرکزی این عملیات با شرکت نزدیک به ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال و بلوار کشاورز شروع به تحریک مردم کرده و به ۳۰۰ نفر به این جمع اضافه شدند؛ سردسته‌های تجمع نیز با سنگ‌پرانی و ضرب و شتم هدفمند (تحریک مردم و نیروهای انتظامی)، آتش زدن سطل‌های زباله، ایجاد درگیری‌های ساختگی و نیز برداشتن روسری از سر زنان سعی کردند جمعیت بیشتری از مردم عادی را برای غائله‌آفرینی خود ایجاد کنند که در این غائله نیز ناکام مانند و عوامل آنها خیلی زود متفرق شدند.

در ادامه گزارش کیهان آمده است: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب از این تجمع محدود به شدت استقبال کرده و با انتشار ویدئوهای متعدد و دعوت دیگران به حضور در آن سعی در دمیدن در آتش داشتند. نکته قابل تأمل آنکه شعارهای سر داده شده در این تجمع از جمله؛ «این آخرین پیامه؛ هدف خود نظامه» به روشنی گویای آن بود که ماجرای مرحومه مهسا امینی، صرفاً برای این افراد بهانه بوده و ایجاد آشوب و اغتشاش هدف اصلی آنها است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها