کد خبر: 574901
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۲۵:۱۵
| |

طعنه سنگین کرباسجی به کوشکی/ دانشگاه امام صادق رفتی که پست و مقام بگیری

من وقتی طلبه بودم که طلبگی گرسنگی بود، شما طلبه نبودی، در دانشگاه امام صادق بودی که برای پست و مقام است

طعنه سنگین کرباسجی به کوشکی/ دانشگاه امام صادق رفتی که پست و مقام بگیری
کد خبر: 574901
|
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ ۰۵:۲۵:۱۵

شب گذشته کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم میهن، خطاب به محمدصادق کوشکی در صداوسیما گفت: 

بله آقای کوشکی بنده طلبه بودم، 10 سال هم بودم. کوچکترین طلبه قم هم بودم. من وقتی طلبه بودم که  طلبگی گرسنگی و گرفتاری و زندان و اینها داشت و مدعی هستم که در بحث طلبگی وارد بشم. اشکال این است که شما طلبه نبودید، شما در دانشگاه امام صادق بودید که برای پست و مقام است.

پلیس گناهی ندارد؛ برای پلیس مشخص کنید که شل حجابی یعنی چه!

بین برنامه یکی از اعضای خبرگان تماس گرفتند. فتوای آقای آیت الله العظمی خویی را گفتند. اکثر علما می گویند، اگر کسی را نهی کردند که حجابتان خوب نیست، اگر گوش داد عمل می کند، اگر گوش نکردند رهایش کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • منافق شناخت ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    خیلی جای تاسف و تعجب است که یک مجرم زندان رفته و یک مفسد اقتصادی را که هنوز دست از رانت خواری و ویژه خواری برنداشته و چند سال بعد علیه دموکراسی مردمی و انتخابات آزاد در سال ۸۸ مرتکب جرم امنیتی و شورش علیه قانون اساسی کشور شده و هنوز هم از اعمالش پشیمان نیست را رسانه ی رسمی کشور به عنوان صاحب نظر میاورند که افتضاح بی سوادی اش هم خودش و هم رسانه را مفتضح کرد مردم مانده اند که رسانه ی رسمی کشور رسانه ی جمهوری اسلامی است یا رسانه ی دزدان بیت المال و مجرمین و زندانیان با سابقه و منافقین و شیادان؟!!!!!!!!!!!!

  • امیر کبیر🇮🇷 ارسالی در
    چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

    رهایش کنند که هر گندی خواست به جامعه و امنیت روانی کودکان و فرزندان مان بزند! از خداوند بترسید. این اظهار نظرها بخاطر شکم سیری ست. مملکت ما دین ما و فرهنگ و تمدن ما، بدحجابی را بر نمیتابد و یقه تک تک سردمداران انحراف را خواهند گرفت!

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها