کد خبر: 574736
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

دلسوزی «جوان» برای «دختران ایران»

روزنامه جوان نوشت: هر که ایران را دوست دارد و دل نگران دختران ایران است، باید در مقابل این توطئه شوم تروریستی هوشیار باشد و اجازه ندهد که به نام خونخواهی برای ژینا امنیت سایر دختران ایران به مخاطره افتد.

دلسوزی «جوان» برای «دختران ایران»
کد خبر: 574736
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۴:۴۵:۰۰

روزنامه جوان امروز در یادداشتی گرچه اشاره ای به اعتراضات دیروز در تهران و سایر شهرهای کشور نداشت اما تلویحا نسبت به ادامه آن ابرار نگرانی کرد.

این روزنامه نوشت: باید واقع بین بود و فهمید دیگر موضوع گشت ارشاد یا فوت یک هموطن نیست، اینک بستری برای تجزیه طلبان تروریست فراهم شده تا با تحریک عواطف و هیجانات عمومی، زمینه را برای تضعیف امنیت ملی ایران فراهم آورند. هرچند نخستین تیم از تیم های عملیات ویژه مشترک موساد و کومله زیر ضربه وزارت اطالعات رفت، اما بعید نیست که سایر تیم های این شبکه از فرصت مشغول شدن همه به ناآرامی ها سوءاستفاده کنند و بخواهند خدشه ای به اماکن حساس و حیاتی کشور وارد آورند

نویسنده این یادداشت در پایان نیز اظهار کرد: هرکه ایران را دوست دارد و دل نگران دختران ایران است، باید در مقابل این توطئه شوم تروریستی هوشیار باشد و اجازه ندهد که به نام خونخواهی برای ژینا امنیت سایر دختران ایران به مخاطره افتد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها