روزنامه ایران اعتراضات دیروز در کشور را «اغتشاش» خواند

روزنامه ایران نوشت: در حالی که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه بر پیگیری دقیق ماجرای فوت مهسا امینی تأکید کردند روز گذشته برخی افراد و گروه‌های تروریستی وارد فاز عملیاتی اقدامات ضدامنیتی شدند.

روزنامه ایران اعتراضات دیروز در کشور را «اغتشاش» خواند
کد خبر: 574729
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۰۸:۱۱:۵۱

روزنامه ایران در گزارش امروز خود اعتراضات دیروز در کشور به مرگ مهسا امینی را تلاش برای ناامنی‌کردستان و اغتشاش در تهران خواند و تجمع کنندگان را هزار نفر برآورد کرد.

روزنامه ایران اعتراضات دیروز را اینگونه توصیف کرد: عصر دیروز برخی افراد که تعدادشان به هزار نفر می‌رسید در تهران بلوار کشاورز  و برخی خیابان‌های اطراف با نیروهای انتظامی درگیر شدند. برخی افراد حاضر در تجمعات دانشگاه های تهران ، امیرکبیر علامه طباطبایی و  شهید بهشتی  شعارهای هنجارشکنانه سردادند. در شهر دیواندره در استان کردستان  آشوبگران و اغتشاشگران به مقر و خودروهای پلیس حمله کردند.

 در بخش دیگری از این گزارش آمده است: آتش زدن سطل‌های زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان نیز در گزارش‌ها و تصاویر دیده شده است. تلاش برخی اغتشاشگران برای سرنگون کردن خودروی مأموران نیروی انتظامی در میدان ولی‌عصر (عج)نیز از جمله اقدامات نابهنجار و خشونت‌آمیزی بود که تصاویر آن منتشر شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • حسین ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

    باکم عنوان کردن تعداد اعتشاشگر.مشکل حل نمیشود .بابرخورد محکم با همه شورش کنندگان میتوان حکومت اسلامی امام مستضعفان راحفظ کرد.با تبلیق وحرافی وتحلیل صدمن یک قاز امنیت در جامعه ایجاد نخواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها