کد خبر: 574629
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری نوشت:

نگرانی از تاثیر مرگ مهسا امینی بر سفر رئیسی به نیویورک

روزنامه همشهری نوشت: عده‌ای در فضای مجازی تلاش دارند ایرانیان خارج از کشور را تحریک کنند تا به سفر رئیسی اعتراض کنند. بهانه اعتراض را هم از قبل پیدا کرده‌اند. مرگ یک دختر 22ساله با پروژه‌سازی‌ عریض و طویل رسانه‌ای.

نگرانی از تاثیر مرگ مهسا امینی بر سفر رئیسی به نیویورک
کد خبر: 574629
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۸ ۱۴:۳۰:۰۰

روزنامه همشهری در گزارشی نسبت به اعتراضاتی که ممکن است در نیویورک به رئیسی شود ابراز نگرانی کرد.

به گزارش همشهری، در حالی رئیسی در قامت رئیس‌جمهور برای شرکت در نشست سازمان ملل عازم نیویورک می‌شود که این گمانه‌زنی وجود دارد که جنجال‌ها و حاشیه‌سازی‌ بر سر فوت مهسا امینی، دختر 22ساله ایرانی از جانب مخالفان بی‌هدف نیز نباشد. عده‌ای در فضای مجازی تلاش دارند ایرانیان خارج از کشور را تحریک کنند تا به سفر رئیسی اعتراض کنند. بهانه اعتراض را هم از قبل پیدا کرده‌اند. مرگ یک دختر 22ساله با پروژه‌سازی‌ عریض و طویل رسانه‌ای؛ این در حالی است که پیش از این از جانب برخی مسئولان آمریکا نسبت به سفر رئیس‌جمهور واکنش‌هایی انجام شده است که منافقین تلاش داشتند به آن رنگ و بوی حقوق بشری بدهند.

 گزارش نویس در ادامه نوشته است: این‌بار با وجود موفقیت‌هایی که ابراهیم رئیسی در قالب سیاست همسایگی و در ادامه در شانگهای کسب کرده‌، دامنه عداوت مخالفان بیشتری را علیه وی گسترده کرده است. به‌ویژه آنهایی که مرگ دختر 22ساله را بستر سوءاستفاده سیاسی می‌کنند حتی اجلاس شانگهای را به خیال خود بی‌اثر می‌دانستند و همگام با منافقین و رجوی‌تبارها و سلطنت‌خواه‌های مهجور تلاش داشتند در سفر رئیسی اخلال ایجاد کنند. به‌نظر می‌رسد که وقتی رئیس‌جمهور سفر کند نیز خیال دارند موج هشتگ‌های خود را بیشتر کنند یا موضوع مرگ دختر 22ساله را پر‌رنگ‌تر سازند. بیشترین زخمی نیز که آنها خورده‌اند، به‌خاطر کامیابی‌هایی است که در دولت فعلی نصیب ایران شده است. آنهایی که رئیسی را فعال سیاست خارجی نمی‌دانستند و فکر می‌کردند که موفق نمی‌شود، امروز می‌بینند که سیاست همسایگی دولت وی، روی یکجانبه‌گرایی آمریکا را برای همیشه می‌تواند سیاه کند. اینگونه است که این رویدادها را می‌بینند و نمی‌‌توانند بیکار بنشینند. از این‌رو هر اتفاقی مثل مرگ دختر 22ساله را دستاویز خرابکاری‌های رسانه‌ای و سیاسی خود می‌کنند. با این حال این نخستین‌بار نیست که در دمادم سفر رئیس‌جمهور به آمریکا حاشیه می‌سازند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها