کد خبر: 574407
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۰۹:۵۸:۵۰
| |

سمیه رفیعی، نماینده تهران در مجلس

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از احضار و بازداشت خودداری کنید

نماینده تهران در مجلس می گوید: وقتی افراد در قالب «هدایت»، «توجیه» «آموزش» و یا هر اسم دیگری که بر آن می‌گذاریم بازداشت یا احضار می‌شوند، بهتر است در اجرای امر به معروف و نهی از منکر تا حد امکان از احضار و بازداشت خودداری شود.

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از احضار و بازداشت خودداری کنید
کد خبر: 574407
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۰۹:۵۸:۵۰

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص حادثه رخ داده برای مهسا امینی با تاکید بر لزوم پیگیری دقیق ابعاد این حادثه، گفت: متاسفانه شاهد اتفاق تلخی برای یکی از دختران کشورمان هستیم و باید توجه داشت که این حادثه به هر دلیلی که رقم خورده باشد، قابل توجیه نیست.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی رفیعی را در ادامه می خوانید:

*بررسی ابعاد این حادثه باید به دقت و فوریت انجام شده و با خاطیان احتمالی برخورد مقتضی صورت گیرد.

*برای اجرای قانون می‌توان از روش‌های مختلفی بهره جست اما بسیار بهتر است که اجرای قانون با خوش سلیقگی انجام شود تا جامعه را همراه کند. نباید با وقوع حوادثی مانند آنچه که برای مهسا امینی رخ داد خانواده‌ها را نسبت به حضور فرزندانشان در جامعه نگران کرد.

*نیروی انتظامی در توضیحاتی که نسبت به این حادثه داشته آورده است که «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد».

*عزیزان باید توجه داشته باشند که حضور در اماکن مرتبط با نیروی انتظامی برای جامعه دارای یک قبح است و وقتی افراد در قالب "هدایت"، "توجیه"، "آموزش" و یا هر اسم دیگری که بر آن می‌گذاریم بازداشت یا احضار می‌شوند این مساله ناخودآگاه برایشان استرس‌آفرین است و بهتر است در اجرای امر به معروف و نهی از منکر تا حد امکان از احضار و بازداشت خودداری شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کلانتری ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    با وجود نجومی بگیران بیسواد مجلس بهتر از این نمیشه.

  • بنده ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    لوپ کلامش اینه یارانشونو حذف کنید

  • عبداله ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    اشکال جامعه ما این است که همه سازمانها خود را متولی آموزش می دانند و برای خود دانشگاه و راهنما و منجی ترسیم کرده اند در حالی که فرهنگ سازمانی هر سازمانی ممکن است مغایر شرایط فلسفی و علمی آموزش باشد سازمانهای نظامی و انتظامی بدلیل ویژگی ذاتی خود نمی توانند داعیه ارشاد مردم را داشته باشند متاسفانه کارکردهای حقیقی سازمانها فراموش شده است

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    بازم بگو کار استکباره 😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    برای من مذهبی با خانواده چادری هم دیگر حرفها و اعمال شماها قابل قبول و پذیرش نیست ایا مسلمانی اینست که با جان و مال افراد بازی کنیم بس کنید اینقدر تنفر از دین ایجاد نکنید لااقل ازاده باشید . اللهم عجل لولیک

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    فعلا که تمام ارکان کشور یک سو وهمدست بجای حل مشکلات مردم،آنها را از هر طرف زیر منگنه گذاشته اند،البته نیروی انتظامی بدلیل وظیفه قانونی هم قربانی سیاست های غلط آقایان شده.ولی او هم افراط میکند میتوان لزیق تر برخورد کرد.نسل انقلاب وجهه، الان هیچ پاسخی در برابر پرسشهای بیکران فرزندان خود ندارند،دولت که انقلابی است!مجلس بی خاصیت و مدیحه گو و قوه قضائیه نظاره گر،صدا و سیما جز مدح وثنا در مابقی قضایا در خفقان، اگر چنین اتفاقاتی در آمریکا با اروپا می افتاد مسئولین میشدن نمایندگان آنها وصدا وسیما،هم برنامه هایش را برای چندین هفته به آن اختصاص میداد،حقوق شهروندی کجاست.شریعتمداری ،الان در روزنامه سیاهش چه خواهد نوشت.

  • رضا ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    اینها به برکت مجلس انقلابی که دامان مردم را زده هر روز یکجا یک نفر را میکشن هر روز قیمتها داره میره بالا خانم نماینده شماها حال مردم را درک نمیکنید

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    امر به معروف از طرف يزيديان زمانه يعني ، خود خاينين و مديران فاسد دزد و قاتل و اختلاسگر باشن ولي ملت حجاب داشته باشه

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    گشت ارشاد را به روحانیون بسپارید تا استرس ایجاد نشود و بانوان را بجای مراکز نیروی انتظامی که ذاتا استرس زا هستند به مراکز فرهنگی هدایت کنید.

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱

    این خوش سلیقگی برای فرزندان شما هست

  • حسین ارسالی در
    یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

    فرزندان مث آدم لباس یپوشن تا کسی بهشون گیر نده. این نمیشه هر کی لخت شه بیاد خیابون و کسی کاریش نداشته باشه.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها