کد خبر: 573852
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۸:۵۲:۰۴
| |

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مجلس:

زاهدی‌وفا برای ادامه سرپرستی نیاز به اجازه رهبری دارد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زاهدی وفا تا زمانی که رأی نگرفته است، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد باتوجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است.

زاهدی‌وفا برای ادامه سرپرستی نیاز به اجازه رهبری دارد
کد خبر: 573852
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۰۸:۵۲:۰۴

جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مجلس درباره معرفی محمدمهدی زاهدی وفا از سوی دولت به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون برنامه کاری ایشان را ملاحظه نکرده‌ایم و روزمه وی را ندیده‌ایم. البته هفته آینده مجلس بازگشایی و وزیر پیشنهادی برنامه کاری‌شان را به نمایندگان می‌دهند و توضیحات‌شان را در کمیسیون‌های تخصصی گوش می‌کنیم. 

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی کوچکی نژاد را در ادامه می خوانید:

*وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارت‌خانه بزرگ است که امروز این وزارت‌خانه آسیب دیده و نیاز یک وزیر بسیار مقتدر، با تجربه و صاحب نفوذ چه در دولت و چه در مجلس برای دفاع از کسانی که با این وزارت‌خانه در ارتباط هستند، دارد.

*انتظارمان این بود فردی مقتدر برای وزارت کار معرفی شود؛ البته آقای رئیس‌جمهور اختیار دارند هر فردی را که می‌خواهند به مجلس معرفی کنند و مجلس هم این را اختیار دارد که سوابق آن فرد را مورد بررسی قرار دهد و اگر خواست رأی اعتماد بدهد. نگرانی ما این است که ایشان نتواند رأی اعتماد بگیرد. 

*مدت سرپرست بودن زاهدی وفا رو به اتمام است و مجلس هم در تعطیلات قرار دارد و برای ادامه در سمت سرپرستی قطعا نیاز به اجازه رهبری دارد. 

*آقای زاهدی‌وفا تا زمانی که رأی نگرفته، اگر می‌خواهد سرپرست باشد باید با اجازه رهبری باشد و اگر این چنین نباشد با توجه به ماده قانونی، هیچ چیزی را نمی‌تواند امضا کند و این کار خلاف است و دستگاه‌های نظارتی می‌توانند جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها