کد خبر: 572957
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۱
| |

ادبیات عجیب نماینده نزدیک به پایداری؛ دولت روحانی دنبال توجیه بی‌عرضگی خود است/ می‌خواستند مثل قاجار حکومت کنند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه مسئولان دولت دوازدهم امروز به دنبال توجیه بی‌عرضگی خود هستند، گفت: دولت دوازدهم از طریق بورس کسری بودجه خود را جبران و سرمایه مردم را پودر کرد.

ادبیات عجیب نماینده نزدیک به پایداری؛ دولت روحانی دنبال توجیه بی‌عرضگی خود است/ می‌خواستند مثل قاجار حکومت کنند
کد خبر: 572957
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۵:۰۰:۰۱

علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس یازدهم درباره اظهارنظر معاون اول دولت دوازدهم درباره اقدامات مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی، گفت: وی باید پاسخگوی این موضوع باشد که آیا آقای روحانی به مردم نگفت،که همه چیز را به بورس بسپرید و با دروغ مردم را فریب داد، مجلس یازدهم در جلساتی که درخصوص این موضوع برگزار کرد، چرایی فریب مردم و مشکلات اقتصادی ناشی از آن را از دولت مطالبه کرد.

به گزارش خانه ملت، مهم ترین بخش های گفت و گوی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس را در ادامه می خوانید:

*دولت دوازدهم از طریق بورس کسری بودجه خود را جبران و سرمایه مردم را پودر کرد، مردم کوچه و بازار نیز این موضوع را می‌دانند که آن‌ها چه بلایی بر سر سرمایه مردم آوردند.

*خط انتقال آب این حوزه در دوره احمدی‌نژاد حدود 120 کیلومتری ساخته شد اما دولت یازدهم و دوازدهم طی 8 سال نتوانست حدود 12 کیلومتر باقی را تکمیل کند و این موضوع مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرد؛ این وضعیت اگر بی‌عرضگی نیست پس چیست؟ چرا به دنبال توجیه بی‌عرضگی خود هستند؟

*در موضوع خط انتقال آب غدیر که موجب مشکلات مردم خوزستان شده بود، آن‌ها فقط به ریش مردم خندیدند،مشکل آقای جهانگیری و همکارانش این بود که مدیریت آن‌ها اشرافی بود و همه موضوعات را از پشت شیشه ماشین می‌دیدند و میان مردم نمی‌آمدند، حتی در دوران کرونا آقای جهانگیری و آقای روحانی به مجلس نیز نیامدند این در حالی است که دولت آقای رئیسی طی یک سال به 31 استان سفر کرد.

علیرضا سلیمی

*جهانگیری باید توضیح دهد که درباره ارز 4200 تومانی که رانت عجیبی برای عده‌ای خاص ایجاد کرد، به تنهایی تصمیم گرفته یا تصمیم مشترک با آقای روحانی بوده. با وجود اینکه این سیاست منابعی بسیاری از کشور به یغما برد اما آن‌ها معتقد بودند که چرا مجلس یازدهم اقدامات نظارتی انجام می‌دهد.

* مشکل مسئولان دولت دوازدهم این بود که که می‌گفتند، کسی نباید نسبت به عملکرد ما اعتراض و انتقادی یا سوالی داشته باشد، در یکی از بانک‌های استان ما اعضای ستاد آقای روحانی استخدام شدند و زمانیکه مطرح کردیم که این افراد براساس کدام آزمون استخدام شده اند، دولتی‌ها بیان کردند که به ما اعتراض می‌شود.

* باید بپذیریم دوره استبداد به سر آمده و مجلس در کشور وجود دارد و نمایندگان باید بر امور نظارت کنند، آیا آن‌ها می‌پندارند که همچنان دوره قاجار است این افراد می‌خواستند مانند زمان قاجار حکومت کنند و مجلس را دور بزنند و اکنون نیز معترض هستند که چرا مجلس یازدهم همانند دوران قاجار که مجلس نمایشی و فرمایشی بود، عمل نمی‌کند./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • کلانتری ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    بیسواد ی که زرد و سرخ نیست.وای بر مردم و کشور با این نجومی بگیران بیسواد مجلس.درود بر رهبری

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها