کد خبر: 572515
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۸:۰۳:۵۰
| |

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

رئیس دولت، کابینه را اصلاح کند

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: تا زمانی که کابینه و تیم اقتصادی اصلاح نشود، نمی‌توان امید چندانی به حل مشکلات اقتصادی داشت.

رئیس دولت، کابینه را اصلاح کند
کد خبر: 572515
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ۰۸:۰۳:۵۰

ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از ابراهیم رئیسی خواسته کابینه‌اش را اصلاح کند.

به گزارش آرمان‌ملی، او با طرح این سوال که از روزی که دولت اعلام کرد ارز مرجع حذف می‌شود، روغن چند برابر شده است؟ گفته: از روزی که آقایان اعلام کردند با حذف ارز مرجع در برابر فساد خواهند ایستاد، چه میزان به قیمت مایحتاج مردم افزوده شده است. آیا مسئولان مرغ مصرف نمی‌کنند آیا از قیمت گوشت و لبنیات در بعد و قبل از حذف ارز مرجع باخبر نیستند؟ پر واضح است که همه مسئولان از همه چیز اطلاع دارند.

قوامی در ادامه با انتقاد از تفاوت آمارهای اعلام شده از سوی دولت با واقعیت اظهار کرده: ریشه این مشکلات را باید آنجا جست و جو کرد که برخی افراد دلسوز و شخصیت‌هایی که برای انقلاب هزینه دادند کنار رفتند و افرادی جایگزین آنها شدند که فاقد تجربه کافی هستند، دوم اینکه برخی گذشتگان را قبول ندارند و لباس هماهنگی با حاکمیت بر تن کرده و این می‌شود که می‌بینیم به طوری که مردم در برابر برخی آمارهای اعلام شده از سوی دولت که با واقعیت‌ها مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد؛ قرار می‌گیرند. 

این فعال اصلاح‌طلب در پایان تاکید کرده تا زمانی که کابینه و تیم اقتصادی اصلاح نشود، نمی‌توان امید چندانی به حل مشکلات اقتصادی داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها