کد خبر: 572377
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۱۵:۲۳
| |

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب:

مگر رقیب رئیسی «فساد» نبود؛ پس پرونده ۷۲۰میلیون یورویی وزارت کشاورزی چیست؟

فساد در دولت لانه کرده است

آقای رئیسی اعلام کرد «رقیب من فساد است»، خوب امروز بگوید «چه طور فساد ۷۲۰ میلیون یورویی در وزارت جهادکشاورزی رخ داد؟»، اگر فساد رقیب آقای رئیسی است، با این تفاسیر او دارد از رقیبش شکست می خورد.

مگر رقیب رئیسی «فساد» نبود؛ پس پرونده ۷۲۰میلیون یورویی وزارت کشاورزی چیست؟
کد خبر: 572377
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ ۰۹:۱۵:۲۳

دولت رئیسی در حالی دومین سال مسئولیت خود را آغاز کرد که در خیلی از زمینه ها اعم از اقتصادی، سیاست خارجی، اجتماعی، فرهنگی و فناوری رویکرد مشخصی ندارد.

علی صوفی، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره چرایی تداوم سردرگمی دولت سیزدهم در حوزه های مختلف گفت: آقای رئیسی یک صفحه برنامه برای اداره کشور ارائه نکرد و امروز هم می گوید «من وعده ای نداده ام»، خوب معلوم است وقتی برنامه ای نداده، طبیعتا وعده ای هم نداده است اما او نمی تواند منکر این شود که شعارهای زیادی را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ مطرح کرد.

بیشتر بخوانید

به گزارش نامه نیوز، بخش هایی از گفت و گوی صوفی را در ادامه می خوانید:

*آقای رئیسی اعلام کرد «رقیب من فساد است»، خوب امروز بگوید «چه طور فساد ۷۲۰ میلیون یورویی در وزارت جهادکشاورزی رخ داد؟»، اگر فساد رقیب آقای رئیسی است، با این تفاسیر او دارد از رقیبش شکست می خورد. وقتی مصادیق دیگر فساد را هم می بینیم، این طور به نظر می آید که فساد در دولت لانه کرده است.

*این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به افزایش پایه پولی کشور و حجم نقدینگی در جامعه یادآور شد: آقای لیلاز چندی پیش اعلام کرد «روزی ۵ هزار میلیارد تومان افزایش نقدینگی و چاپ اسکناس بدون پشتوانه برای دزدها و اختلاسگران است». بشکه درآمد دولت ته ندارد. خوب آقایان جواب دهند و بگویند «این طور نیست».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • KURD ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    ما ملتی دزد مسلک هستیم منتهی آن کسانیکه دست به آغول میرسد میخورند و بیچارگان ودرماندگان هم نگله میکنند.اینفسادها به نفع حکومت است چون دوام عمرش را زیاد می‌کند

  • سجاد ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    داداش رئیسی خود مفسد نیست پس رو و توان مبارزه با فساد را دارد
    ولی وایبر انان که خود منبع فسادند و فساد می پرورانند .

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها