کد خبر: 571617
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۸:۰۰:۳۰
| |

سیدمسعود میرکاظمی، رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد:

جزئیات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها/ اعتبارات نهایی شده است؟

معاون رییس جمهور در توضیح آخرین اقدامات دولت برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها، گفت: موضوع افزایش حقوق‌ها ابتدا باید در دولت نهایی شود.

جزئیات جدید افزایش حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها/ اعتبارات نهایی شده است؟
کد خبر: 571617
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۸:۰۰:۳۰

در حاشیه نشست امروز دوشنبه 7 شهریور ماه کمیسیون اصل نود، گفت: جلسه‌ای در خصوص بحث صدور اسناد برای زمین‌های زراعی و اجرای قانون کاداستر در کمیسیون اصل نود برگزار و درباره وظایف و تکالیف شورای عالی نقشه برداری کشور بحث شد. شورای عالی نقشه برداری کشور متشکل از تعدادی وزرا و مسئولان قوه قضاییه است و رئیس سازمان برنامه ریاست این شورای عالی را بر عهده دارد.

به گزارش خانه ملت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه اظهار کرد: اشکالاتی در سال‌های گذشته پیرامون اجرای قانون حدنگاری به وجود آمده ‌است که کمیسیون اصل نود به آن ورود کرد تا برای حل مشکل حدنگاری تصمیم‌گیری شود و تکلیف دستگاه‌های مجری و نظارتی در این زمینه تعیین شود.

مسعود میرکاظمی

میرکاظمی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشسته‌ها، گفت: جلسات بررسی این موضوع در حال برگزاری است تا منابع مالی برای اجرای آن تامین شود البته هنوز در دولت نهایی نشده است.

وی تصریح کرد:موضوع افزایش حقوق‌ها ابتدا باید در دولت نهایی شود، سپس به مجلس شورای اسلامی یا سران  قوا فرستاده می‌شود که قانونی و اجرا شود./

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    پسری به پدری گفت ده تومان بده چیزی بگیرم.پدر خسیس گفت چی پنج تومان؟؟ بیا این دو تومان را بگیر یک تومانش را خرج کن بقیه اش را هم بیاور.

  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

    آبی از این دیگ دولت برای کارمندان نمی جوشه .آبی که برایمان نجوشه میخوام ......از افرادی که دستشان در جیب کارمندان است تا هزینه های خودرا سرو سامان دهند بخاری بلند نمیشه.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها