کد خبر: 567637
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۳:۰۵:۰۰
| |

جان تاجزاده در خطر است

جان تاجزاده در خطر است
کد خبر: 567637
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۳:۰۵:۰۰

فخرالسادات محتشمی پور به جماران گفت: ما به دلیل بی خبری از وضعیت همسرم، به شدت نگران جانشان هستیم.

متاسفانه از شامگاه ۱۷ تیرماه تا به امروز، هیچ اطلاع دقیقی از محتویات پرونده ایشان و‌ وضعیتشان نداریم.

همسرم پیشتر گفته بود اگر پرونده اش ظرف دو هفته به دادگاه ارسال نشود، روزه داری اعتراضی خود را شروع خواهد کرد.

همسرم تاکنون هیچ بازجویی پس نداده و اعلام کرده تا به شکایتش از دبیر شورای نگهبان رسیدگی نشود، در هیچ دادگاه شرکت نمی کند. 

امضای بیانیه ای اعتراضی مربوط به اقدامات خشونت آمیز نسبت به معترضین آبان ۹۸ و دوم اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت ادعاهایی هستند که تحت عنوان موارد اتهامی علیه آقای تاجزاده مطرح کرده اند.

وکلا را نپذیرفته اند و می گویند باید از وکلای تعیین شده توسط خودشان استفاده شود. موضوعی که به طور حتم از سوی آقای تاجزاده پذیرفته نخواهد شد.

آقای تاجزاده در آن تماس گفت: بازجویی پس نداده و نمی دهد. در هیچ دادگاهی هم شرکت نمی کند مگر این که او را به زور ببرند و به آقایان هم گفته که دادگاهش باید ظرف دو هفته تشکیل شود، در غیر اینصورت روزه داری اعتراضی خود را شروع می کند.

آقای تاجزاده از من درخواست چند کتاب از آثار شهید مطهری داشتند که وقتی به ایشان گفتم این کتاب ها را چندبار خوانده ای؛ گفت: «کتاب دیگری به ایشان نمی دهند.» اما به هرحال ۲ کتاب دیگر هم برای همسرم تهیه کردم که نمی دانم آنها را به ایشان داده اند یا خیر؟

آقای تاجزاده در طول این یک ماه، تنها دو تماس تلفنی با من و مادرشان داشته است. و با اینکه آقایان خواستند که داروهای همسرم را برایشان ببرم، ولی من نمیدانم اینک در چه وضعیتی به سر میبرند. آقای تاجزاده در آخرین مکالمه ای که با من داشت، گفت که در بند دوالف اوین محبوس است، ولی امروز دیگر نمی دانیم که ایشان کجاست./ جماران

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها