کد خبر: 567635
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۰:۵۷
| |

پیگیری پرونده یک جنایت بعد از نزدیک به سه دهه/ چگونه باید از طالبان دادخواهی کرد؟

سرکنسولگری ایران در مزار شریف در رشتو توییتی با اشاره به سالروز شهادت دیپلمات های کشورمان در مزار درباره این جنایت نوشت.

پیگیری پرونده یک جنایت بعد از نزدیک به سه دهه/ چگونه باید از طالبان دادخواهی کرد؟
کد خبر: 567635
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۷ ۱۸:۳۰:۵۷

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف همزمان با بیست و چهارمین سالروز عروج مظلومانه دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی با عاشورای حسینی، ضمن دعا به ارواح پرفتوح آنها، کماکان خواستار شناسایی و محاکمه مسببین آن حادثه تاسف بار می‌باشد.

به گزارش ایسنا، سرکنسولگری ایران در مزار شریف در رشتو توییتی با اشاره به سالروز شهادت دیپلمات های کشورمان در مزار شریف نوشت:

‌بسم رب الشهداء و الصدقین

بأی ذنب قتلت؟

فرهنگ جهاد و شهادت، فروزنده‌ترین و مقدس‌ترین الگوی رفتار انسانی است که ملت ایران با تکیه بر آن توانسته است عظمت، عزت و هویت تاریخی خود را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذارد.

‌از این‌رو تجلیل و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حفظ ارزش‌های والای فرهنگ ایثار نیاز امروز و آینده ماست.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف تقارن بیست و چهارمین سالروز عروج مظلومانه دیپلمات‌ها و خبرنگار ایرانی با عاشورای حسینی را گرامی می‌دارد ‌و ضمن اتحاف دعا به ارواح پرفتوح آنها، کماکان خواستار شناسایی و محاکمه مسببین آن حادثه تاسف بار می‌باشد. امید است با توکل به ذات اقدس الهی بر تعهد خود برای پاسداشت ارزش‌ها و اهداف مقدس شهدا پابرجا و مستدام باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها