محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا:

آقای رئیسی! مرد باشید و عمامه را بر زمین بکوبید

می‌دانید بین علما رسم بوده است که وقتی به موضوع بسیار مهمی معترض بودند و صدایشان به جایی نمی رسید ، در برابر دیگران عمامه از بر می داشتند و بر زمین می‌کوبیدند.

آقای رئیسی! مرد باشید و عمامه را بر زمین بکوبید
کد خبر: 567402
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۵ ۱۵:۰۱:۴۶

محمد مهاجری نوشت:

جناب رئیس جمهور ! می دانید بین علما رسم بوده است که وقتی به موضوع بسیار مهمی معترض بودند و صدایشان به جایی نمی رسید ، در برابر دیگران عمامه از بر می داشتند و بر زمین می کوبیدند.

الان مهمترین مسئله روز، برجام است. تیم مذاکره در وین در حال چانه زنی برای گرفتن امتیاز بیشتر هستند و در همین حال عمال کاسبان تحریم، در داخل کشور  با انتشار خبرهای دروغ،جعل خبرهای کذب  و یاس آفرینی های واهی فضاسازی می کنند که مبادا هر توافقی ، کاسبی شان را به هم بریزد.

حال، اگر شما  به برجام معتقدید و آن را برای آینده کشور مفید می دانید، اما نمی توانید در برابر دلواپسان و مطامع شان بایستید در حضور بزرگان کشور عمامه بر زمین بکوبید و بر حرفتان پای بفشارید.

و اگر به برجام اعتقاد ندارید و تصورتان این است که دست ساز اسرائیل و امریکا و دشمنان است تا ما را زیر یوغ استکبار ببرند و مارا خفیف کنند و اگر مطمئنید چین و روسیه ما را بس است و این دو ابرقدرت، در برابر همه تهدیدها و تحریم ها هوای ما را دارند، باز هم در جمع بزرگان، عمامه بر زمین بکوبید و تکلیف مملکت را یکسره کنید.

البته که در حالت اول لازم است محکمتر بر زمین بکوبید!

الان کشور یک قهرمان می خواهد و شما می توانید همان باشید. و قهرمان قهرمان است، چه مثبت چه منفی. هنرش این است که تصمیم می گیرد و تمام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها