کد خبر: 566545
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۷:۲۶
| |

جزئیات دیدار امروز نمایندگان مجلس با رئیس جمهور

معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس جمهور به شرح جزئیات دیدار مجامع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی با رئیس جمهور پرداخت.

جزئیات دیدار امروز نمایندگان مجلس با رئیس جمهور
کد خبر: 566545
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۷:۲۶

قاسم جعفری، معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره جزئیات دیدار مجامع نمایندگان استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی با رئیس جمهور اظهار داشت: این دیدار هفتمین جلسه‌ای بود که رئیس‌جمهور با نمایندگان برگزار کرد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه مجموع نمایندگان خراسانات 25 نفر بودند که امروز به خدمت رئیس‌جمهور رسیدند، افزود: استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و یزد هم یک مجموعه خواهند شد و ظرف روزهای آینده با رئیس‌جمهور دیدار خواهند کرد.

 معاون نظارت و هماهنگی معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطر نشان کرد: رئیس‌جمهور در کمتر از یک سالی که مسئول اجرایی کشور شده‌ است، تقریباً با تمامی نمایندگان دیدار و صحبت کرده است؛ این اتفاق در یک فضای بسیار صمیمی اتفاق افتاده و نمایندگان در این دیدارها به طور مفصل به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته‌اند و رئیس‌جمهور نیز برای توضیح بیشتر از نمایندگان استفسار کرده است.

جعفری با اشاره به اینکه نمایندگان در این دیدارها هم مسائل ملی و هم مسائل استانی‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند، گفت: نمایندگان در این دیدارها به طرح موضوعاتی چون رتبه‌بندی معلمان، فعال شدن معادن، آب، جاده، راه‌آهن و... پرداخته‌اند و رئیس‌جمهور نیز جهت حل موضوعات مطروحه دستوراتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به معاون اول، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون اجرایی و سایر مسئولان مربوطه صادر کرده است.

وی بیان داشت: رئیس‌جمهور بارها عنوان کرده‌ است که نمایندگان مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوستان خود می‌دانم و اظهارات ایشان دوستانه است؛ از طرفی نمایندگان مجلس هم معتقدند دولت از ابتدای شروع به کار خود رویکرد مردمی دارد و از نزدیک مسائل مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها