کد خبر: 565981
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۰۵:۴۵:۰۰
| |

امام جمعه اصفهان: پوتین معتقد بود هنگام صحبت با رهبری، با مسیح صحبت می‌کند

امام جمعه اصفهان: پوتین معتقد بود هنگام صحبت با رهبری، با مسیح صحبت می‌کند
کد خبر: 565981
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۰۵:۴۵:۰۰

میردامادی امام جمعه موقت اصفهان یاد آور شد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور روسیه بسیار شیرین بود، در این راستا پس از اتمام این نشست، او معتقد بود که هنگام صحبت با رهبر انقلاب احساس می‌کردم با عیسی مسیح صحبت می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میردامادی ادامه داد: افرادی که هنوز خوابند باید بفهمند زندگی تنها رفاه در امور مادی نیست و با عزت و در زیر سایه بندگی خدا زندگی کردن مهم و ارزشمند است. هرکس در راه خدا هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت، خداوند آن را جبران می‌کند، همانگونه که حضرت سیدالشهدا (ع) در نزد خداوند عظمت یافت به نحوی که هر کسی از هر قشری، هنگام داشتن مشکل، امام حسین (ع) را شفیع قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: توصیه می‌شود با توجه به آغاز ماه محرم، مداحان از گفتن موضوعات خرافی، دروغ و مواردی که مستند نیست، پرهیز کنند. حقیقت و راستی بسیار ارزشمند است و مداحان باید حقیقت را برای مردم بگویند. مردم نیز باید توجه داشته باشند فلسفه شهادت امام حسین (ع) عزاداری و گریه نیست و یکی از جملات امام حسین (ع) در روز عاشورا این بود که «زیر بار ذلت نمی روم».

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: حاضر نیستیم برای گندم، جو و برنج آمریکایی دین خود را بدهیم و به جای بندگی خدا، بنده آنها شویم. آنها روی هر کشوری دست گذاشتند آن را اسیر می‌کنند. گریه و عزاداری در ایام محرم لازم است اما توجه داشته باشید امام حسین (ع) حاضر بودند به شهادت برسند اما اسیر دشمن نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها