کد خبر: 565969
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۴:۴۳:۴۴
| |

انتقاد قائم مقام حزب موتلفه از انتشار فیلم علیه گشت ارشاد:

عقب‌نشینی نکنید!

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف وحجاب به بهانه‌های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامیست و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

عقب‌نشینی نکنید!
کد خبر: 565969
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۷ ۱۴:۴۳:۴۴

حمیدرضا ترقی با اشاره به موضوع صیانت از خانواده اظهار کرد: با توجه به نزول سوره انسان، خانواده هسته اولیه جامعه سازی اسلامی در فرآیند انقلاب اسلامی است و قانون اساسی جمهوری اسلامی در اصل ۲۹ به حقوق خانواده تاکید و مقرر شده در قانون گذاری ها صیانت از خانواده مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، ترقی علت تهاجم غرب به کانون خانواده در ایران از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی را جلوگیری از شکل گیری خانواده تراز اسلام در ایران و مانع تراشی در مسیر جامعه سازی اسلامی دانست. ترقی افزود: معتقدیم خانواده در این راستا باید مورد توجه مجلس و دولت قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد دوقطبی در موضوع برخورد با بی‌حجابی و ساخت و انتشار کلیپ‌های تحریک کننده علیه گشت ارشاد در اوج موفقیت دیپلماسی ایران، توطئه دشمنان و منافقین داخلی و خارجی برای کم رنگ کردن موفقیت‌های نظام در جهان است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: بی حجابی و سست کردن مقابله با عدم رعایت قانون عفاف وحجاب به بهانه‌های ساختگی گشت ارشاد، همگی مقابله ضد انقلاب با جامعه سازی اسلامیست و نباید در برابر آن عقب نشینی کرد.

ترقی تصریح کرد: رعایت حجاب هم یک تکلیف و واجب شرعی و هم یک‌ تکلیف قانونی است. کسانی که به وجوب شرعی آن اعتقاد ندارند باید از الزام قانونی آن مثل بقیه قوانین تبعیت کنند و برخورد با قانون شکن وظیفه ضابطین قضایی است.

وی از کوتاهی‌های دستگاه‌ها در طول ۴ دهه به لحاظ کار فرهنگی در این زمینه انتقاد کرد و گفت: کار ریشه‌ای به موازات کار ظاهری باید انجام شود.

ترقی در بخشی دیگر از سخنان خود از عدم اخذ مالیات از بیش از ۶۰۰۰ خانه خالی در مشهد خبر داد و گفت: بخشی از این خانه‌ها متعلق به بانک‌ها است.از دستگاه مالیاتی استان درخواست می‌شود نسبت به اخذ مالیات از این خانه‌ها اقدام و زمینه بهره‌وری مردم از این خانه‌های خالی را فراهم کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها