کد خبر: 565733
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۱:۴۳:۱۷
| |

حمله قالیباف به دولت/ مشکل کشور پول نیست، عُرضه است

حمله قالیباف به دولت/ مشکل کشور پول نیست، عُرضه است
کد خبر: 565733
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۵ ۱۱:۴۳:۱۷

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع ائمه جمعه سراسر کشور به تشریح اقدامات مجلس در حوزه‌های مختلف پرداخت و با اشاره به اقدامات مجلس در اصلاح ساختار بودجه گفت: ارقام مربوط به درآمدهای کشور در بخش‌های مختلف نشان می‌دهد، مشکل کشور پول نیست، بلکه مشکل عُرضه و حکمرانی صحیح است.

به‌ گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر روز سه‌شنبه در بیست و پنجمین گردهمایی ائمه جمعه سراسر کشور اظهار داشت: امامان جمعه سنگربانان اهل بیت و قرآن هستند و من خوشحالم که این توفیق را دارم که در جمع شما عزیزان و به نمایندگی از همکارانم در مجلس شورای اسلامی صحبت می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات اساسی مجلس برای اصلاح ساختار بودجه گفت: با یک کار پژوهشی و علمی دریافتیم بسیاری از درآمدهای کشور از حوزه انفال نظیر معادن در بودجه رقم چندانی ندارد؛ به‌طور مثال در بودجه ۱۴۰۰ حقوق مالکانه معادن ۶۰۰۰ میلیارد تومان بود در حالی که رقم واقعی چندین برابر این رقم است و مجلس با پیگیری‌های دقیق و قاطعانه خود در قانون بودجه ۱۴۰۱ این رقم را به ۴۲ هزار میلیارد تومان رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این ارقام نشان می‌دهد بسیاری از سرمایه‌ها به دلیل ضعف در ساختار از بین می‌رود لذا معتقدم مشکل کشور پول نیست، مشکل عرضه و حکمرانی صحیح است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها