کد خبر: 563280
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۱:۰۴:۱۳
| |

رئیسی به سرپل ذهاب می‌رود

رییس جمهور روز پنجشنبه در سفر‌ به استان کرمانشاه، به شهرستان‌ سرپل‌ذهاب هم سفر خواهد کرد.

رئیسی به سرپل ذهاب می‌رود
کد خبر: 563280
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۱:۰۴:۱۳

امیری‌مقدم، استاندار کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: رییس جمهور صبح پنجشنبه در سفر به استان کرمانشاه با مردم قهرمان، مقاوم و صبور شهرستان سرپل‌ذهاب در جوار بقعه احمد ابن اسحاق (ره) دیدار می‌کند.

به گزارش فارس و به گفته امیری مقدم همچنین زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان به عنوان نماینده رییس جمهور تاپایان سفر ایشان به استان کرمانشاه مستقر خواهد بود و مشکلات مردم این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب در این رابطه، گفت: سفر رئیس جمهور به شهرستان سرپل‌ذهاب فرصت مغتنمی برای مشاهده مشکلات شهرستان از نزدیک است.

وی تصریح کرد: امروز در سرپل‌ذهاب مشکلاتی هنوز از زمان زلزله باقی‌مانده است که نیاز است مسؤولین ارشد نظام از آن باخبر شوند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب یادآور شد: امیدواریم در این سفر با مشاهده مشکلات و وضعیت موجود تسهیلات و اعتبارات ویژه‌ای به شهرستان اختصاص یابد.

مشکل آب آشامیدنی مناطق روستایی، اراضی کشاورزی جامانده از طرح سامانه گرمسیری، امهال و بخشودگی تسهیلات زلزله، فضاسازی و مبلمان شهری، مساجد و ادارات نیمه‌کاره از مهمترین مشکلات حال حاضر شهرستان است که فاطمی‌نسب به آن‌ها اشاره کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها