خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

در پرونده پرونده مدیران سابق بورس هنوز کسی بازداشت نشده

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده پرونده مدیران سابق بورس هنوز کسی بازداشت نشده اما یک پرونده کیفری برای مدیران وقت سازمان بورس تشکیل دادیم. برای بسیاری از شرکت‌ها پرونده تخلفاتی تشکیل شد و حدود ٢٢٠ مدیر با مجازات انتظامی جریمه و سلب صلاحیت مواجه شدند. البته اقدامات ما بصورت مستمر ادامه دارد.

در پرونده پرونده مدیران سابق بورس هنوز کسی بازداشت نشده
کد خبر: 560148
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ ۱۳:۱۰:۵۲

ذبیح الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در پرونده پرونده مدیران سابق بورس هنوز کسی بازداشت نشده اما یک پرونده کیفری برای مدیران وقت سازمان بورس تشکیل دادیم. برای بسیاری از شرکت‌ها پرونده تخلفاتی تشکیل شد و حدود ٢٢٠ مدیر با مجازات انتظامی جریمه و سلب صلاحیت مواجه شدند. البته اقدامات ما بصورت مستمر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، ذبیح‌الله خدائیان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرونده مدیران سابق بورس و اینکه در این رابطه کسی بازداشت شده است، گفت: هنوز کسی بازداشت نشده و در ورود ما اقدامات خوبی با کمک دستگاه‌های متولی صورت گرفت. شاهد بودید پس از بالا رفتن شاخص بورس با سقوط آزاد مواجه شدیم که ناشی از تخلفات این نهاد بود اما با بررسی آسیب‌ها وضعیت بورس رو به بهبودی رفت. ما ضمن اینکه چند گزارش هشداری در رابطه با آسیب‌های بازار سرمایه به معاون اول رییس‌جمهور وقت داشتیم، یک پرونده کیفری برای مدیران وقت سازمان بورس تشکیل دادیم. برای بسیاری از شرکت‌ها پرونده تخلفاتی تشکیل شد و حدود ٢٢٠ مدیر با مجازات انتظامی جریمه و سلب صلاحیت مواجه شدند. البته اقدامات ما بصورت مستمر ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها