کد خبر: 558340
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۲:۳۰:۴۱
| |

رئیس جمهور: آمریکا راه افول و ضعف را طی می‌کند/هواپیما با ۷۲ سرنشین بسازید

رئیس جمهور در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت گفت: آمریکایی‌ها خودشان اعلام کرده اند که در فشار حداکثری شکست خورده اند. معنای این حرف این است که انقلاب اسلامی راه پیروزی و پیشرفت را طی می‌کند و آمریکا راه افول و ضعف را طی می‌کند.

رئیس جمهور: آمریکا راه افول و ضعف را طی می‌کند/هواپیما با ۷۲ سرنشین بسازید
کد خبر: 558340
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۷ ۱۲:۳۰:۴۱

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت گفت: حرکت جهادی در کشور مورد حمایت قرار بگیرد و دولت این مجموعه را به عنوان بازوان پرتوان خودش مورد حمایت قرار دهد.

به گزارش فارس، امروز آمریکایی ها می خواهند ما را محدود کنند؛ مگر تحریم ها توانسته ما را محدود کند؟  اگر ما توانستیم راه برون رفت از تحریم ها را دنبال کنیم حرکت جهادی بوده است.

رئیس دولت با بیان اینکه تحریم ها را باید خنثی کرد گفت: تعجب می کنم آمریکایی ها از سویی اعلامی می کنند آماده توافق با ایران هستیم اما از طرفی بر لیست تحریم ها می افزایند.

وی افزود: اینکه اعلام می کنیم به آمریکا اعتماد نداریم دنیا باید به ما حق دهد که ما به این ها اعتماد نداریم، این ها میثاق شکن هستند.

رئیسی در بخشی از سخنان خود گفت: چند سال پیش به تاتارستان رفتم، در آن‌جا به مجموعه هلیکوپترسازی رفتم. امکاناتی که دیروز من در اصفهان دیدم بسیار گسترده‌تر و دقیق‌تر از تاتارستان بود.

وی گفت: انواع پرنده‌ها در شرکت ایرانی با استانداردهای دنیا ساخته می‌شود. من از آن‌ها خواستم هواپیمایی با ۷۲ سرنشین را بسازند. این انتظارِ تحقق‌ناپذیر نیست.

در حال تکمیل...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها