کد خبر: 558111
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۹:۳۸:۱۹
| |

محسن رضایی برنامه‌های اقتصادی دولت را تشریح کرد/ «مردم» کلمه کلیدی اقتصاد

معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: مشارکت مردم و همراه کردن آنها در اقتصاد مهمترین کلید واژه ای است که به دنبال آن هستیم.

محسن رضایی برنامه‌های اقتصادی دولت را تشریح کرد/ «مردم» کلمه کلیدی اقتصاد
کد خبر: 558111
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۹:۳۸:۱۹

محسن رضایی در هفتمین اجلاسیه سراسری کانون دانشگاهیان کشور گفت: این دولت توجه جدی به دانشگاهیان دارد و می خواهد از این ظرفیت و دانش استفاده کند.

به گزارش ایرنا، معاون اقتصادی رییس جمهور گفت:  انقلاب اسلامی سرآغاز یک عبرت تاریخی است که ما می توانیم روی پای خود بایستیم، امروز جهاد شما مسأله کم قیمتی نیست. ما نیاز به تحول و خیزش جدید داریم. 

رضایی گفت:  ما از دل ایستادگی فرصت سازی و از فرصت ها با نوآوری ها و ابتکارات خلاق سازی می کنیم، ما در دوران دفاع مقدس این کار را کردیم. ما در این دولت به طور جدید مصمم به ایجاد تحول هستیم که این فکر و برنامه می خواهد ما به نقطه ای برسیم که این تحولات در اقتصاد شروع شود و شما دانشگاهیان باید کمک کنید . دولت با مردم است و مردم هم باید با دولت باشند این دو روی سکه است. البته هم اکنون مردم بسیار همکاری می کنند. 

محسن رضایی در جمع خبرنگاران درباره برنامه دولت در زمینه اصلاحات اقتصادی گفت: مهمترین اصلاحاتی که در اقتصاد در حال برنامه ریزی است این است که مردم بصورت گسترده وارد صنعت کشاورزی و خدمات شوند تا پیشرفت کشور صورت گیرد و مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم حل و فصل شود. 

معاون اقتصادی رییس جمهور افزود: مشارکت مردم و همراه کردن آنها در اقتصاد مهمترین کلید واژه ای است که در این اصلاحات به دنبال آن هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها