کد خبر: 557293
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۰:۳۱
| |

جعل هم به توهین رسانه دولت اضافه شد!+ عکس

عکس منتشر شده در توییتر رسانه دولت در مورد خبر «جلسه خاتمی، روحانی، ناطق نوری و سیدحسن خمینی در ولنجک» با پیشنمازی مرحوم هاشمی رفسنجانی مربوط به سال ها پیش بوده که بخشی از آن بریده شده است.

جعل هم به توهین رسانه دولت اضافه شد!+ عکس
کد خبر: 557293
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۱۵:۳۰:۳۱

معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود با انتشار عکس منتشر شده در اکانت توییتر روزنامه ایران به همراه عکس اصلی نوشت: «توییتر روزنامه ایران با انتشار تصویر بالا، افراد حاضر یعنی آقایان حسن روحانی، سیدحسن خمینی، اکبر ناطق نوری و سیدمحمد خاتمی را متهم به تشکیل جلسه در روزهای اخیر برای اقداماتی از جمله اعتراضات اجتماعی کرده است. 

تصویر پایین اما نشان می دهد که عکس به پیشنمازی مرحوم هاشمی رفسنجانی مربوط به سال ها پیش است. بانیان وضع موجود متاسفانه همچنان از فیک نیوز و اتهامات دروغ علیه رقبای سیاسی استفاده می کنند.

جای تاسف است که روزنامه ای منتسب به دولت جمهوری اسلامی تا حد شب نامه های فرقه ای و گروهکی سقوط می کند و چنین لحنی را برمی گزیند. روزنامه ایران حدود ۲ هفته پیش نیز با انتشار مطلبی سراسر اشتباه و نفرت پراکنانه با تیتر «دروغ های آشنا» این رویکرد جدید را به نمایش گذاشت.»

پیش از این رسانه دولتی ایران در توئیتی با تیتر «جلسه بانیان وضع موجود در ولنجک» مدعی شد: جمعه شب حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و دوازدهم، محمد خاتمی، حسن روحانی و علی اکبر ناطق نوری در منزل حسن روحانی تشکیل جلسه دادند. گفته می شود اقدامات مربوط به اعتراضات اجتماعی و مباحث سیاسی انتخابات آتی، موضوع این جلسه بوده است.

 

عکس

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها