رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن با فشار حداکثری، درصدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه دوم ولایت جاسک گفت: دشمن با فشار حداکثری، در صدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است، اما ما باصبوری از این گردنه هم عبور می‌کنیم.

دشمن با فشار حداکثری، درصدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است
کد خبر: 556930
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۱ ۰۹:۲۳:۴۰

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه دوم ولایت جاسک  نیروی دریایی ارتش، ضمن تبریک به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: از امام رضا علیه السلام نقل شده که مؤمن حقیقی سه خصوصیت از خداوند متعال، رسول اکرم(ص) و ولی خدا دارد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: سنت و خصوصیتی که از خداست، راز داری و پرده پوشی است، مؤمن حقیقی رازدار است و راز خود و دوستان و بستگانش را حفظ می کند. ما خلیفه الله هستیم و باید پرده پوش باشیم.البته راز نظامی وامنیتی خودمان را باید حفظ کنیم و راز و اسرار دشمن را که فهمیدیم ، از مسیرش اطلاع دهیم که واجب است.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: دومین ویژگی مؤمن حقیقی خصوصیتی از پیامبر است،  و آن مدارا کردن و کنار آمدن در خانواده و مردم است زیرا باید مردمدار بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: خصوصیت سوم از ولی خدا، صبوری در مشکلات است، مانند مشکلات معیشتی.در طول تاریخ بشریت، مقطعی نیست که مشکل و دغدغه معیشتی نبوده باشد و تنها کسانی که صبورانه برخورد کردند، بهتر از مشکلات گذشتند.صبر در مشکلات ، سبب جلب رضای الهی است.

حجت الاسلام محمد حسنی ادامه داد: از منظر قرآن کریم، انسان در رنج آفریده شده است و مشکلات ، وسیله ای برای تربیت انسان است.البته، مشکلات هم تاریخ مصرف دارد و زمان آن می گذرد.

وی در پایان اضافه کرد: دشمن با فشار حداکثری، در صدد خسته کردن ما از انقلاب و رهبری است،اما ما باصبوری از این گردنه هم  عبور می کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها