کد خبر: 556306
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۰۵:۰۵:۰۰
| |

اگر همتی رئیس‌جمهور شده بود، صداوسیما چه تیترها و اخباری که پخش نمی‌کرد

در این وضعیت اسفناک اقتصادی نه از صداوسیما سخنی در نقد رویکرد دولت گفته می‌شود. نه سیاست خارجی منفعل نقد می‌شود، نه رسانه و تریبونی رئیس‌جمهور را تهدید و نفرین می‌کند و نه از امام جمعه هیچ شهری سخنی در نقد دولت به گوش می‌رسد.

اگر همتی رئیس‌جمهور شده بود، صداوسیما چه تیترها و اخباری که پخش نمی‌کرد
کد خبر: 556306
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۰۵:۰۵:۰۰

فرهاد قنبری نوشت:

این روزها قیمت دلار و سکه و طلا رکوردهای جدیدی بر جای می گذارند و بسیاری از کالاهای اساس مصرفی مانند نان و ماست و شیر و پنیر و سُس و قند و چای و روغن و گوشت و مرغ و ملک و اجاره مسکن و... نسبت به سال گذشته افزایش قیمتی بیش از صددرصدی را تجربه کرده اند. 

این در حالی است که دولت با شعار کاهش نقدینگی و جلوگیری از گسترش تورم کمترین میزان افزایش حقوق کارمندان در سالهای اخیر را داشته است و در همین مدت ده ماهه قدرت خرید آنها را با کاهش چشمگیری مواجه کرده است.

حال در این وضعیت اسفناک اقتصادی نه از صداوسیما سخنی در نقد رویکرد دولت گفته می شود. نه سیاست خارجی منفعل نقد می شود، نه رسانه و تریبونی رئیس جمهور را تهدید و نفرین می کند و نه از امام جمعه هیچ شهری سخنی در نقد دولت به گوش می رسد.

اما اگر در انتخابات سال گذشته به جای آقای رئیسی، همتی رای می آورد، احتمالا امروز با چنین تیترها و سخنانی مواجه می شدیم. 

اخبار بیست و سی: و اما بشنوید از برنج صدهزار تومانی و ماکارونی سی هزار تومانی که بسیاری آن را نتیجه انتخاب نادرست مردم می دانند. [در ادامه یوسف سلامی میکروفن به دست در کوچه پس کوچه های شهریار و اِشتهارد از تاثیر انتخاب نادرست بر روی قیمت ها سوال می کرد] 

روزنامه کیهان: دست شوم ملکه پلید انگلیس این بار از آستین دولت همتی و بانک مرکزی و وزیر اقتصاد او بیرون آمده است. در ادامه هم در بخش گزارش ویژه شریعتمداری به سفر بیست سی سال قبل همتی به قبرسی، بنگلادشی جایی اشاره می کرد و همان سفر را زمینه ساز  توطئه و برنامه ریزی دولت انگلیس و سازمان سیا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی معرفی می کرد.

ارزشی های توییتر: الان صفحات تویتری محافظه کاران پر بود از عکس تخم مرغ و بال مرغ و پنیر و سُس و شیر و ماکارونی که با هشتک «مرگ بر همتی» و «لعنت بهت همتی» گوش فلک را کَر کرده بود.

امامان جمعه: امامان جمعه از شیخ کاظم صدیقی و احمد خاتمی و علم الهدی تا امام جمعه پردیسان قم و فلان روستای هرمزگان همه پر بود از آه و ناله و نفرین به دولت همتی و گله گزاری از مردمی که نادانسته فریب تبلیغات استکبار جهانی را خورده و به اصلاح طلبان فاسد رای داده اند.

مداحان و سخنرانان: الان از محمود کریمی و میثم مطیعی و منصور ارضی تا پناهیان همگی یک ناله و نفرین داشتند و آن هم لعن و نفرین به همتی و وزرا و دولت او در قالب آه و ناله و شعر و سینه زنی بود..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها