تسلیت سرلشکر صفوی برای مرحوم دعایی

​سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام دعایی؛کارنامه آن مرحوم را یادآور نقش آفرینی های ماندگار وی در سنگر های مختلف برشمرد.

تسلیت سرلشکر صفوی برای مرحوم دعایی
کد خبر: 556015
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۷:۴۴:۲۸

​سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی با تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام دعایی؛ کارنامه آن مرحوم را یادآور نقش آفرینی های ماندگار وی در سنگر های مختلف برشمرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح ذیل است:

درگذشت یار دیرین انقلاب، امام و رهبری "جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی" نماینده ولی فقیه و رئیس فرهیخته مؤسسه اطلاعات موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

کارنامه آن روحانی ارجمند و صدیق  که در زمره پیشتازان مبارزه با رژیم ستمشاهی و یاران وفادار امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از طلیعه نهضت تا به امروز به شمار می رود و یادآور نقش آفرینی های ماندگار وی در سنگر های مختلف از جمله شش دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ایفای مسئولیت در قامت نخستین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق و  ترویج اخلاق و رفتار حرفه‌ای در جامعه مطبوعاتی کشور است؛ برای دلسوزان انقلاب، نظام و میهن اسلامی به ویژه اصحاب رسانه راهگشا و الهام بخش است.

اینجانب ضایعه فقدان این شخصیت کم نظیر و متواضع را به محضر مبارک مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خانواده مکرم و دوستداران وی و همچنین اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان مکرم و عموم مصیبت دیدگان گرامی، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می کنم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها