کد خبر: 552576
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۰۸:۵۶:۳۰
| |

حسین نورانی‌نژاد، رئیس کمیته سیاسی حزب اتحاد ملت :

نباید رنگ ضدامنیتی به رنج‌ مردم پاشید

سخنگوی حزب اتحاد گفت با توجه به وضعیت اقتصادی مردم و رنجی که آن‌ها می‌کشند انتظار ما برای ورود به مسئله انتخابات درست نیست و مردم فعلا حوصله فکر کردن به انتخابات را ندارند.

نباید رنگ ضدامنیتی به رنج‌ مردم پاشید
کد خبر: 552576
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۰۸:۵۶:۳۰

حسین نورانی‌نژاد، رئیس کمیته سیاسی حزب اتحاد ملت، در پاسخ به این سوال که این حزب این روزها چه برنامه و هدفی را دنبال می‌کند، گفت: در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه حزب اتحاد ملت، موضوعات اقتصادی، گرانی‌ها، تورم فزاینده و افسارگسیخته است و تبعات اجتماعی آن جزو نگرانی‌های ماست. نگران آن هستیم که این پدیده‌ها با خطای تحلیلی به مسئله‌ای امنیتی تبدیل شود که با عدم درک رنجی که به مردم غالب شده به برخی اعتراضات رنگ و بوی ضدامنیتی داده شود. حزب اتحاد تقاضا دارد که دولت در زمینه تامین کالای اساسی رضایت مردم  را جلب کند.

به گزارش ایلنا، وی افزود: مردم نباید دغدغه کالای اساسی خود را داشته باشند. در تمام دنیا برای موضوعاتی مانند نان، شیر و ... سیاست‌هایی اختصاص می‌دهند و دولت‌ها موظف هستند نیازهای مردم را تضمین کنند. اگر مردم در رابطه با تامین نان و معیشت خود دچار استرس شدند و صدای خود را بلند کردند، این اعتراضات باید درک شده و نباید رنگ ضدامنیتی به این رنج‌ها پاشید.

سخنگوی حزب اتحاد تصریح کرد: انتظاری که از دولت آقای رئیسی داریم آن است که در کنار تصمیم‌گیری‌‌ها از موقعیت‌های اجتماعی مطمئن شود. از کارشناسی کافی در رابطه تصمیمات بهره ببرد و در کنار همه این‌ها از مردم دفاع کند و از دیدگاه‌هایی که به هر پدیده اجتماعی شکل ضدامنیتی می‌دهد و آن را به مشکلی امنیتی تبدیل می‌‌کنند، پرهیز کند.

نورانی‌نژاد گفت: به نفع شخص آقای رئیسی است که از مردم، چه کسانی که موافق تصمیمات او هستند و چه اکثریتی که نگران شده‌اند و موافق نیستند، در مقابل دیدگاه آنان دفاع کند و به هیچ ترتیبی اجازه ندهد که دولت زیر دین مضاعف برود. حق نیست که مردم فشار را تحمل کنند و اجازه آه کشیدن هم نداشته باشند.

نورانی نژاد درباره آنکه آیا حزب اتحاد برنامه‌ای برای انتخابات مجلس دارد، گفت: در این شرایط و وضعیت اقتصادی مردم و رنجی که می‌کشند واقعا انتظار ما برای ورود به مسائل انتخابات درست نیست. کشور دچار مسائل زیادی است و مردم فعلا حوصله فکر کردن به انتخابات را ندارند. سیاست‌مداری که مردمی باشد، هیچ قسمت از ذهن خود را به انتخابات متوجه نمی‌کند. به ویژه آنکه ما سوالات زیادی درباره انتخابات، برپایی آن و معنادار بودن آن در شرایط فعلی کشور داریم. اصلا هیچ بخش از حزب ما معطوف به مسئله انتخابات نیست. مسئله اصلی ما رنجی که مردم می‌کشند و دغدغه‌های اقتصادی کشور و برطرف کردن آن‌هاست.

سخنگوی حزب اتحاد درباره آنکه برنامه جبهه اصلاحات به چه صورتی است، گفت: جبهه هم کار خودش را انجام می‌دهد. اطلاع دارم که مانند ما به مسئله گرانی، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، برجام، سیاست خارجی، رفع تحریم‌ها  و رفع دغدغه‌های مردم ورود کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها