اعتراف زاکانی به اثر تحریم‌ها/ بحث پله برقی به تحریم بر می‌گردد+ ویدئو

اینکه بحث پله برقی به تحریم بر می‌گردد به این دلیل است که این پله ها خارجی هستند و اقلام آن نیز از آنجا وارد می شود، تحریم مانع نیست گرچه یک مورد آن نیز ظلم است. در بحث قطعات مترو نیز تحریم اثر دارد اما کار ما پیش می رود.

اعتراف زاکانی به اثر تحریم‌ها/ بحث پله برقی به تحریم بر می‌گردد+ ویدئو
کد خبر: 551790
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۶:۱۸:۰۰

نخستین نشست خبری علیرضا زاکانی، شهردار تهران هفته گذشته برگزار شد.

او در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم‌ها در مدیریت شهر گفت: پیش از این گفتم که مشکلات ۸۰ درصد به مدیریت و ۲۰ درصد به  تحریم ارتباط دارد و الان قائلم که میزان تاثیر تحریم کمتر از این است. گشایش های جدی با حرکت درست دولت در حال انجام است اما به هر حال همچنان تحریم اثر خود را دارد، یک درصد آن هم ظلم است و نباید باشد.

شهردار تهران درباره مشکل پله برقی ها هم گفت: در بحث پله برقی،  ۵۰۰ پله برقی داریم که ۲۵۰ مورد از مدار خارج شده بود؛  ۱۰۰ پله برقی ماه قبل به مدار برگشت و تا پایان این ماه ۱۰۰ مورد  دیگر به مدار بر می‌گردد  و بعد از یک ماه و نیم پس از آن نیز مابقی آن به مدار بر می گردد.

وی ادامه داد: اینکه بحث پله برقی به تحریم بر می‌گردد  به این دلیل است که این پله ها  خارجی هستند و اقلام آن نیز از آنجا وارد می شود،  تحریم مانع نیست گرچه یک مورد آن نیز ظلم است. در بحث قطعات مترو نیز تحریم اثر دارد اما کار ما پیش می رود،  اینکه در انبار مترو برخی از اقلام صفر می شود  به بی مدیریتی برمی‌گردد چرا که  در این دوره با یک امکان ۸۰۰ میلیاردی تامین اقلام را انجام دادیم.

زاکانی گفت: بخشی از این پله برقی ها را عامدانه از مدار خارج کردیم چرا که برای مردم خطر آفرین بود و باید اصلاح می کردیم. باید عینک سیاسی را از چشممان برداریم؛ مهم مردم هستند که باید امید بگیرند.

او در پایان گفت: وقتی شهردار شدم دیدیم چقدر می‌شود کار کرد و قبلی ها به بهانه تحریم کار نمی کردند و این واقعیت است که نباید زندگی مردم را به تحریم گره بزنیم. دولت قبل این کار را کرد اما دولت فعلی زندگی مردم را به تحریم گره نزد، ما هم در شهرداری آن را دنبال می‌کنیم.

.

حجم ویدیو: 13.22M | مدت زمان ویدیو: 00:06:03 دانلود ویدیو
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها