کد خبر: 550998
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۰۵:۴۰:۰۰
| |

احمدی‌نژاد: چین و روسیه بر سر ایران معامله می‌کنند

احمدی‌نژاد: چین و روسیه بر سر ایران معامله می‌کنند
کد خبر: 550998
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۰۵:۴۰:۰۰

احمدی نژاد در جمع مردم روستای قبا کلکی، تنگستان استان بوشهر گفت:

زمانی که ما بودیم، هیچکدام اینها وجود خارجی و موجودیت و تمدنی نداشتند.

یادمان نرود که در جنگ تحمیلی همه آنها با هم علیه ما بودند. در پرانتز می گویم و سریع عبور می کنم. با اطلاع خدمت شما می گویم؛ این دو تا شرقی با آن غربی در پشت پرده، دستشان در دست هم است.

هیچکدام آنها از ما حمایت نخواهد کرد، فقط ما را می فروشند و سر ما معامله می کنند.

من ۸ سال در قضیه هسته ای از نزدیک این موضوع را دیده ام. چند بار یقه آنها را گرفتم و گفتم بالاخره شما طرف چه کسی هستید؟ می شود بگویید؟

ادعا می کنید که طرف ایران هستید اما هر زمان که می خواهیم مسئله را حل کنیم، شما مدعی می شوید! بعد معلوم شد که اینها می آیند و می گویند ایران با ماست و در پشت پرده ما را به آنها می فروشند. ملت باید در جریان باشد. هر اتفاقی که در سیاست خارجی می خواهد بیفتد، باید با نظر ملت باشد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱

    برویدبرای خودتان زندگی خودتان رابکنیدودرصدداین هم نباشندکه برنامع هایشان راتغییربدهند..خودشان راتغییربدهندوبه انچه راکه خدامیگفت باشند،راپیش بگیرند..

  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱

    وگرنع انسان هرکاری بکندمن هم میبینم هم میشنوم بیخودوبیجحت خودشان رابه دردسرنندازند..دردسرشان دست کشیدن اززندگی من هست وبود!!!خب!؟؟قرارهم نیست باکسی زندگی بکنممممممم وصلام...قبلاهم تکرارکردم..نکبت بدبخت وبیچاره ها..اب جوش دمایش جوشش کمترازحرارت مغزوجان من هست ونفرت صلام

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها