کد خبر: 550993
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۰۴:۲۰:۰۰
| |

جزییات یارانه جدید/ هر نفر چقدر می‌گیرد / از چه زمانی پرداخت می‌شود

رئیسی در گفت‌گوی تلویزیونی گفت: سه دهک اول تقریباً هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. دهک های چهارم تا نهم نیز هر نفر ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

جزییات یارانه جدید/ هر نفر چقدر می‌گیرد / از چه زمانی پرداخت می‌شود
کد خبر: 550993
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ۰۴:۲۰:۰۰

رئیسی در گفت‌گوی تلویزیونی گفت: سه دهک اول تقریباً هر نفر ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند. دهک های چهارم تا نهم نیز هر نفر ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

قیمت نان و دارو و بنزین به هیچ وجه برای هیچکدام از مردم تغییر نمی‌کند و نان سنتی به دست همه مردم می‌رسد و بعد از اینکه زیرساخت‌ها را تکمیل کردیم، دارو نیز از مجرای بیمه‌ها به دست مردم می‌رسد و آن یارانه‌ای که واردکننده دریافت می‌کند به بیمه‌ها می‌رسد تا دارو با قیمتی که الان وجود دارد به مردم برسانند. نان و بنزین هم به این ترتیب هیچ افزایش قیمتی نخواهند داشت.

این کمک هزینه‌ای معیشتی برای دو ماه خواهد بود تا #کالابرگ الکترونیکی آماده شود. ما دولتی صادق‌الوعد هستیم و این یارانه را پیش از اجرای طرح، برای مردم فراهم خواهیم کرد و به دست آنان خواهیم رساند.

البته آنچه به عنوان کمک معیشتی قرار است به نان تعلق گیرد با این کمک هزینه معیشتی ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی که قرار است به دهک‌های اقتصادی پرداخت شود، متفاوت است و در جای خودش پرداخت می‌شود و طبعا به این میزان یارانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی افزوده می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها