کد خبر: 550712
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۲:۴۹
| |

حمله یک نماینده به مسیح مهاجری:

۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید

نماینده تبریز در مجلس خطاب به مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: شما ۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید.

۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید
کد خبر: 550712
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۳:۴۲:۴۹

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به یادداشت یکی از مدیران رسانه‌ای علیه رئیس جمهور نوشت: آقای مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به یاوه‌گویی علیه دولت سیزدهم پرداخته و گفته «آقای رئیسی کنار برود و کار را به اهلش بسپارد! این سخن را از ما بشنود»! جناب مهاجری! شما ۴۰ سال است روزنامه جمهوری اسلامی میراث شهید مظلوم بهشتی را گروگان گرفته‌اید.

وی افزود: در این مدت آن را بارها به پای غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و مدعیان اصلاحات و اعتدال‌گرایان و سازشکاران به حراج گذاشته‌اید. در ۸ سال دولت لیبرالِ مدعی اعتدال و در مقابل آن همه خرابکاری و کوچک کردن بی‌سابقه سفره مردم حتی یکبار هم چنین سخنی بر زبان نیاوردید! و اکنون در ۸ ماه دولت انقلابی و مردمی آقای رئیسی گستاخانه به مهمل‌گویی روی آورده‌اید. دیگر بس است! شما عمری از کیسه انقلاب خوردید و حالا رئیس جمهوری را که منش انقلابی و مردمی دارد، ناجوانمردانه تخریب می‌کنید و با بی‌انصافی کامل هر روز او را می‌کوبید.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: وقت آن رسیده که روزنامه را به میراث‌داران واقعی شهید بهشتی نماد مبارزه با جریان لیبرال و سازشکار؛ یعنی به انقلابی‌های ولایی تحویل دهید و بیش از این رسوایی ببار نیاورید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها