کد خبر: 550706
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۳:۲۱:۰۹
| |

مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

مردم انتظار نداشتند دولت سیزدهم اوضاع آشفته اقتصادی کشور بدتر کند

نماینده مردم بویراحمد در مجلس گفت: ضمن آسیب شناسی از قدرت نظارت مجلس نیز استفاده شود و با هماهنگی دولت اقدام فوری بعمل آید، به فریاد مردم برسید و از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنید و در کاستن نگرانی های مردم تلاش کنید.

مردم انتظار نداشتند دولت سیزدهم اوضاع آشفته اقتصادی کشور بدتر کند
کد خبر: 550706
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۸ ۱۳:۲۱:۰۹

مهدی روشنفکر، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به دولت گفت: گرانی افسارگسیخته بویژه نان، مرغ، گوشت، روغن و ماکارانی ملت را نگران و به ستوه آورده است. تنها با فریاد زدن دردی دوا نمی شود و لازم است ضمن آسیب شناسی از قدرت نظارت مجلس نیز استفاده شود و با هماهنگی دولت اقدام فوری به عمل آید، به فریاد مردم برسید و از فروپاشی خانواده ها جلوگیری کنید و در کاستن نگرانی های مردم تلاش کنید.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خطاب به رئیس جمهور افزود: مردم  انتظار داشتند که دولت سیزدهم بتواند اوضاع آشفته اقتصادی کشور را ساماندهی کند، نه آنکه اوضاع را بدتر کند. به داد مردم برسید و اجازه ندهید نارضایتی ها و نگرانی های مردم بیشتر شود.

وی تاکید کرد: چرا وضعیت خودرو که همه ملت از آن ناراضی هستند، ساماندهی نمی شود؟ به تعبیر رئیس دولت های نهم و دهم، پراید را وزن کنید، چند کیلو است؟ که قیمت آن به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. بیش از این اجازه ندهید که شرایط و وضعیت اقتصادی مردم بدتر از گذشته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها