کد خبر: 549574
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۰:۴۶:۴۴
| |

محمدحسن آصفری، نماینده مردم در مجلس:

ما میرزا بنویس دولت نیستیم

استیضاح جدی هیچ کدام از وزرا در دستورکار مجلس نیست

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس نماینده مردم است و به طور جد مطالبات آنها را دنبال می کند؛ هر هفته نمایندگان سئوالاتی را از وزرا در کمیسیون های مختلف مطرح می کنند بنابراین این طور نیست که ما میرزا بنویس دولت باشیم.

ما میرزا بنویس دولت نیستیم
کد خبر: 549574
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۰:۴۶:۴۴

محمدحسن آصفری،  نماینده اصولگرای مجلس گفت:با توجه به احتمال استیضاح برخی وزرا در مجلس، در روزهای اخیر اخباری درباره تغییراتی در ترکیب کابینه مطرح بود و این تحلیل در محافل رسانه ای وجود داشت که «دولت ترجیح می دهد خود برای اصلاح کابینه اقدام کند» اما سخنگوی دولت این اخبار تکذیب کرد.

به گزارش فردا، وی درباره تغییرات کابینه و احتمال استیضاح برخی وزرا در مجلس گفت: استیضاح جدی هیچ کدام از وزرا در دستورکار مجلس قرار ندارد. البته نمایندگان مجلس درباره عملکرد برخی وزرا گله‌مند و معترض هستند اما کار به جایی نرسیده که نمایندگان دنبال استیضاح باشند.

وی افزود: وزرا به مجلس می آیند و در کمیسیون های مختلف به سئوالات و انتقادهای نمایندگان پاسخ می دهند، بعضا هم موضوعات رفع می شود اما فعلا استیضاح هیچ وزیری در دستورکار مجلس قرار ندارد.

این نماینده اصولگرای مجلس درباره رایزنی بین دولت و مجلس برای اصلاح کابینه بدون انجام استیضاح اظهار کرد: نمایندگان به عنوان مجلس شورای اسلامی چنین اقدامی را انجام ندادند، البته شاید کسی به طور انفرادی این توصیه را داشته باشد.

آصفری درباره تأثیر تداوم گرانی ها بر قضاوت مردم راجع به نوع نظارت مجلس بر دولت اظهار کرد: البته دولت تنها مقصر وضع موجود نیست اما مجلس نماینده مردم است و به طور جد مطالبات آنها را دنبال می کند؛ هر هفته نمایندگان سئوالاتی را از وزرا در کمیسیون های مختلف مطرح می کنند بنابراین این طور نیست که ما میرزا بنویس دولت باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها