کد خبر: 548221
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

سیسمونی گیت: آقای قالیباف! تا بیشتر از این رسوا نشدی استعفا بده

سیسمونی گیت: آقای قالیباف! تا بیشتر از این رسوا نشدی استعفا بده
کد خبر: 548221
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۰۸:۳۰:۰۰

فرهاد قنبری نوشت:

حقیقتاً هیچ تیتری جز «رسوایی سیسمونی» برای خانوادهٔ رئیس مجلس نمی‌توان انتخاب کرد.

جناب قالیباف شما و دولت و مجلس متبوع شما فرد روزه‌خوار را به جزای نقدی و به هم ریختن بساط تهدید می‌کنید اما چگونه خانوادهٔ شما در این روزها مشغول سیر و سیاحت در ترکیه هستند؟ 

جناب قالیباف ما به‌عنوان شهروند عادی این مملکت وقتی می‌خواهیم یک پیراهن ساده بخریم به فروشنده می‌گوییم که نمونهٔ ایرانی می‌خواهیم تا شاید در این شرایط دشواری که امثال شما برای مملکت ایجاد کرده‌اید اندک کمکی به تولید‌کنندهٔ داخلی کرده باشیم اما چه می‌شود که خانواده و همسر شما کالاهای مورد نیازش را از کشوری خریداری می‌کند که دشمن شمارهٔ یک منطقه‌ای ایران است؟!

جناب قالیباف الان هزینهٔ یک سفر سه‌نفره به ترکیه و خرید چند کالا حداقل صد میلیون تومان پول نیاز دارد و شما باید بفرمایید که شغل و منبع درآمد شما و همسر و فرزندانتان از کجاست که استطاعت پرداخت چنین هزینه‌هایی را دارید؟

 اگر می‌فرمایید که شما از جوانی کار کرده و ثروت اندوخته‌اید، واللّه که ما هم از وقتی به خاطرمان می‌آید والدین‌مان روزی بیش از دوازده ساعت کار کرده‌اند، اما چگونه است که همیشه در هزینهٔ یک سفر به مشهد هم مشکل داشته‌ایم اما فرزندان شما و همکاران‌تان برای یک خرید کوچک هم از کشورهای دیگر سر در‌ می‌آورند؟ 

آقای قالیباف شمایی که فرهنگ و سبک زندگی ترکیه را «اسلام آمریکایی» می‌دانید و زنان و دختران مردم را بابت رفتن به ورزشگاه و موی سر تنبیه می‌کنید، چگونه راضی می‌شوید که همسر و فرزندان‌تان برای گردش و خرید راهی آن کشور شوند.

جناب قالیباف واللّه این مسیری که خانوادهٔ شما و خانوادهٔ بسیاری از همکاران شما می‌روند نه عاقبت خوبی برای خانواده‌تان و نه آیندهٔ خوبی برای این سرزمین دارد.

جناب قالیباف شما اگر اندکی احساس تعلق به این سرزمین دارید بهترین خدمت شما این است که به‌خاطر همین مسئله از نمایندگی مجلس استعفا دهید و زمان بیشتری را با فرزندان و تغییر الگوها و شیوه‌های تربیتی آنها صرف نمایید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها