کد خبر: 547522
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۴۰:۵۹
| |

رئیسی در نشست ستاد ملی کرونا:

با در نظر گرفتن ذخیره لازم برای آینده، واکسن‌های مازاد نیاز صادر شود

رئیس‌جمهور بر تداوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و با افتخارآمیز برشمردن اقدام شرکت‌های ایرانی در تولید واکسن کرونا گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن ذخیره لازم برای آینده، واکسن‌های مازاد نیاز را صادر کنند.

با در نظر گرفتن ذخیره لازم برای آینده، واکسن‌های مازاد نیاز صادر شود
کد خبر: 547522
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۴۰:۵۹

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بر تداوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و با افتخارآمیز برشمردن اقدام شرکت‌های ایرانی در تولید واکسن کرونا گفت: این شرکت‌ها می‌توانند با در نظر گرفتن ذخیره لازم برای آینده، واکسن‌های مازاد نیاز را صادر کنند.

به گزارش ایرنا، سیدابراهیم رئیسی، روز شنبه در این نشست با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و قدردانی از همه دست‌اندرکاران مقابله با بیماری کرونا، گفت: مسئولان و متولیان امور در رفتار خود، با الگو گرفتن از سلوک رهبر معظم انقلاب، تلاش کنند رعایت اصول بهداشتی و احترام به توصیه‌های متخصصان و مصوبات ستاد ملی کرونا را در جامعه نهادینه و فرهنگ‌سازی کنند.

رئیس جمهور در ادامه به تداوم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: گذشت زمان و کاهش شدت بیماری کرونا نباید موجب عادی‌انگاری و سستی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شود.

رئیسی مرجع رسمی و اصلی اطلاع‌رسانی درباره بیماری کرونا را وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: بیان سخنانی خارج از این ساختار در خصوص کرونا که موجب عادی‌سازی یا اضطراب و نگرانی در جامعه می‌شود و زندگی روزمره مردم و کسب‌ وکارها و تحصیل را تحت تاثیر قرار می‌دهد، حتما باید از این کار خودداری شود.

رئیس دولت مردمی در ادامه به ضرورت همیاری کشورها در مقابله کرونا اشاره می‌کند و از اراده جمهوری اسلامی ایران بر تداوم سیاست‌های انسان‌دوستانه و کمک به کشورهای نیازمند منطقه و سایر نقاط جهان خبر می‌دهد.

رئیسی به ضرورت یاری‌رسانی به کشور چین برای مقابله با شیوع کرونا در مقطع فعلی تاکید کرد و افزود: چین در زمان بحرانی کرونا در کشورمان با ارسال محموله‌های واکسن، کمک بزرگی به مردم ما کرد و امروز در شرایطی هستیم که می‌توانیم با انتقال تجربه‌های علمی کشورمان در مقابله با کرونا به مردم و دولت چین کمک کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها