کد خبر: 545794
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۳:۴۷:۴۵
| |

محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌های سنگین است

گشایش‍های امیدآفرینی در راه است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند ولی خوشبختانه دشمنی‍ها به‍ویژه تحریم‍ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش‍های امیدآفرینی در راه است.

جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌های سنگین است
کد خبر: 545794
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۳:۴۷:۴۵

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین نشست سالیانه با کارکنان این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان خیلی کوتاه است؛ بنابراین باید تلاش کنیم از این فرصت استثنایی به بهترین شکل استفاده کنیم و از برکات این ماه بی‌بهره نمانیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در سال جدید در چند بحث باید تلاش‌های بیشتر و ویژه‌تری صورت بگیرد که از جمله آنها، تحقق شعار سال و بحث جهاد تبیین است. بدون تعارف امروز ما درگیر جنگ نرم هستیم و همانطور که در جنگ سخت همه به میدان آمدند، اکنون نیز باید همه در جنگ نرم برای مقابله با دشمن پای کار بیاییم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اگر ایران امروز در این جایگاه ایستاده و به عنوان یک الگو شناخته می‌شود، بدون شک به خاطر عمل به رهنمودهای مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که همچنان باید در اجرایی نمودن رهنمودهای ایشان تلاش کنیم . به اذعان کارشناسان، جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند ولی خوشبختانه دشمنی ها به ویژه تحریم ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش های امیدآفرینی در راه است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها