کد خبر: 545531
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۵۴:۵۸
| |

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن سرمایه‌گذاری کلانی در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی کرده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنِ ناامید از حوزه جنگ سخت، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های ترکیبی، به حوزه جنگ نرم و جنگ‌های شناختی روی آورده و سرمایه‌گذاری کلانی در این حوزه کرده است.

دشمن سرمایه‌گذاری کلانی در حوزه جنگ نرم و جنگ شناختی کرده است
کد خبر: 545531
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ ۱۰:۵۴:۵۸

امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت جهاد تبیین گفت: موضوع جهاد تبیین، جزو مباحث دینی و اعتقادی ما است و ایشان در سخنرانی‌های اخیر خود و مناسبت‌هایی که در سال گذشته داشتند به کرّات به آن اشاره داشتند و تحت عناوین مختلف به این موضوع پرداختند و اهمیت آن را برای صاحبان قلم، اندیشمندان و همچنین مسئولان تذکر دادند.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: آنچه مسلم است، دشمنِ ناامید از حوزه جنگ سخت، جنگ‌های نیابتی و جنگ‌های ترکیبی، به حوزه جنگ نرم و جنگ‌های شناختی روی آورده و سرمایه گذاری کلانی در این حوزه کرده است. با توجه به اینکه دشمن ابزار رسانه، هم در حوزه ماهواره و هم در حوزه فضای مجازی را در اختیار دارد، قصد انحراف افکار عمومی و بهره‌برداری از این ابزارها را دارد و در حوزه مباحث جنگ شناختی نیز هر سال ترفندها، راهبردها و راهکارهای آنها سمت و سوی جدیدتری پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب جامعه هدف جوانان هستند، جوان‌هایی که آینده میهن و تمدن نوین اسلامی در دستان آن‌ها است. در بحث جهاد تبیین با توجه به وضعیتی که دشمن ایجاد کرده، باید تمامی مسئولان، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارند با استفاده از امکانات، ابزار و ظرفیت‌های خود، در این جهاد که به واقع یک جهاد دینی، اعتقادی و یک فریضه و امری مسلم است، شرکت کنند و آگاه‌سازی لازم را در فضای غبارآلودی که در رسانه‌ها به وجود آورده‌اند، انجام دهند.

امیر سرتیپ خلبان هادیان خاطرنشان کرد: امروز دشمن تحریف وقایع و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، مباحث اعتقادی و فرهنگی غنی شیعه که مهم‌ترین رکن نظام میهن اسلامی ما است را در دستور کار خود قرار داده است. ان‌شاءالله بتوانیم با حضور خودمان، نسل جوان را به صورت منطقی از دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب شکوهمند اسلامی آگاه کنیم و مسیر پر فراز و نشیبی که انقلاب طی کرده را برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده، تبیین کنیم.

وی ادامه داد: نگاه بلند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ساخت تمدن نوین اسلامی است که ایشان نوید آن را داده‌اند و ان‌شاالله به دست توانمند جوانان عزیز این اتفاق رقم بخورد و شاهد آن باشیم.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد: جهاد تبیین در بحث و حوزه جنگ شناختی فوق العاده حائز اهمیت است. به طور قطع امروز مهم‌ترین تهدید ما در حوزه تهدیدات جنگ نرم و جنگ شناختی است و دشمن تمام قوای خود را به کار گرفته تا روح، فکر و قلب جامعه را هدف قرار دهد. انشالله همگی به ویژه نیروهای مسلح و نیروی هوایی ارتش به عنوان جان بر کفان میهن اسلامی، توفیق پیدا کنیم، ظرفیت‌ها، دستاوردهای انقلاب، توانمندی‌ها و قدرت بازدارندگی مان را به خوبی برای مردم عزیز به ویژه جوان‌ها تبیین کنیم و در سایه این امنیت و اقتدار، جوان‌های ما بتوانند کشور را به سر منزل مقصود برسانند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها