کد خبر: 545448
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۱۳:۴۰:۵۱
| |

میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

خبرهای ناامنی مرزهای شرقی‌ ایران صحت ندارد

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور، روند امنیت مرزهای شرقی ایران را مثبت و رو به پیشرفت دانست و گفت: برخلاف برخی دسیسه‌های دشمنان در ناامن جلوه دادن مرزها، هیچ تغییر وضعیت امنیتی در مناطق شرقی وجود ندارد.

خبرهای ناامنی مرزهای شرقی‌ ایران صحت ندارد
کد خبر: 545448
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۳ ۱۳:۴۰:۵۱

 سید مجید میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در واکنش به بازنشر مصاحبه معاون وقت دادستان استان کرمان در بستر فضای مجازی، مبنی بر کشف سلاح های نیمه سنگین و گلوله های ضدهوایی، این مطلب را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، وی خاطرنشان کرد: این مصاحبه‌ مربوط به معاون دادستان کرمان در سال ۹۷ بوده است. 

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ادامه داد: سلاح های کشف شده هم مربوط به باند قاچاقچیان  مواد مخدر  و اشرار بوده است. 

میراحمدی هم زمانی انتشار این مصاحبه با فیلم فاقد صحت از هجوم آوارگان افغانستانی به سمت مرزهای ایران را یک عملیات روانی دشمنان انقلاب دانست و گفت : این موضوع نشان از یک جریان‌سازی برای القای ناامنی در مرزهای کشور و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به اتباع قانونی  افغانستانی مقیم در داخل ایران دارد. 

وی خاطرنشان کرد: البته اینکه تعدادی از اتباع افغانستان به صورت غیر مجاز در تلاش برای ورود به مرزهای ایران هستند، موضوع جدیدی نیست.

 معاون وزیر کشور تصریح کرد: هیچ تغییر وضعیتی که نشان از توسعه ناامنی در مرزها باشد وجود ندارد و برعکس، امروز روند انسداد و مراقبت مرزها با همت و تلاش نیروهای مسلح ،مرزبانی و کمک دولت، رو به پیشرفتی  دارد و تلاش بر این است با اقدامات تحولی، به سرعت و در کوتاهترین زمان ممکن، به نقطه اطمینان بخش برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها