کد خبر: 545134
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۰۹:۰۵:۰۳
| |

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فرماندهی کل انتظامی:

امنیت خوبی در سراسر مرزهای کشور حکمفرماست

معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با حضور پرصلابت نیروهای مسلح و خصوصا مرزداران غیور، امروز امنیت خوبی در سراسر مرزهای کشور حکمفرماست.

امنیت خوبی در سراسر مرزهای کشور حکمفرماست
کد خبر: 545134
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۰ ۰۹:۰۵:۰۳

سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در دیدار با کارکنان پاسگاه مرزبانی شوشمی پاوه، ضمن ابلاغ سلام و تبریک سال نو سردار اشتری - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: امنیتی که امروز بر مرزهای جمهوری اسلامی حاکم است در دنیا کم نظیر و الگوی بسیار خوبی برای بسیاری کشورهای جهان به شمار می رود.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی افزود: نیروهای مرزبانی با نگاه انقلابی و ولایی که دارند با وجود دوری از خانه و خانواده مجدانه و مخلصانه تلاش می‌کنند تا امنیت موجود توسط دشمنان خدشه‌دار نشود که همین نگاه و تلاش‌های بی‌وقفه آنان بسیار قابل تقدیر است.

سردار حاجیان تصریح کرد: امروز نیروهای مرزبانی و انتظامی دژ محکمی برای پاسداری از کیان انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن به شمار می روند به گونه ای که با حضور مقتدرانه و با صلابت آن ها دشمنان نتوانسته اند حتی به یکی از اهداف و برنامه های خود دست پیدا کنند.

سخنگوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ماموران انتظامی مجاهدان فی سبیل الله و نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت کشور است، گفت: همین فرمایشات معظم له به خوبی اهمیت حضور در این مجموعه پرافتخار را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت خوبی بر مرزهای کشور حاکم است، یادآوری کرد: تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کارکنان انتظامی و مرزبانی و مجاهدت و استواری آن ها در حراست از امنیت جامعه و مرزهای کشور ستودنی است، مواردی که جز با اعتقاد خالصانه به خدمت و جلب رضایت خداوند حاصل نمی شود.

سردار حاجیان در پایان ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه کارکنان انتظامی و مرزبانی کرمانشاه، امنیت موجود در این استان و مرزهای آن را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: امیدوارم همچنان در خدمت گذاری به مردم شریف و نجیب ایران اسلامی موفق باشید و در سال جدید هم شاهد توفیق روز افزون شما در همه عرصه ها باشیم.

بازدید سردار حاجیان از پاسگاه های انتظامی و مرزبانی منطقه اورامانات تا ساعات پایانی سه شنبه شب ادامه داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها