کد خبر: 544952
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۱۰:۰۹:۳۷
| |

وحدت و مبارزه با فساد باعث حل مشکلات می‌شود

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور در سال ۱۴۰۱ وحدت و انسجام، تکیه بر توان داخلی، مبارزه با فساد و از بین بردن هر گونه سیاست نادرستی است که سبب نارضایتی مردم می‌شود.

وحدت و مبارزه با فساد باعث حل مشکلات می‌شود
کد خبر: 544952
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۸ ۱۰:۰۹:۳۷

رحمت‌الله فیروزی درباره مهم‌ترین نقاط ضعف و قوت سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: مهم‌ترین نقاط قوت سال ۱۴۰۰ اقتدار نظام در سطح بین‌المللی، برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری و وحدت و انسجام مردم بود. نقطه ضعف این سال هم نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی و گرانی‌ها بود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم این نقاط ضعف برطرف شود و مردم در سایه اقتدار و امنیت نظام بتوانند زندگی با آرامشی داشته باشند. مشکلات قابل حل است و تنها همت جامعه نخبگانی و تلاش مضاعف دولت را طلب می‌کند.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور در سال ۱۴۰۱ وحدت و انسجام، تکیه بر توان داخلی، مبارزه با فساد و از بین بردن هر گونه سیاست نادرستی است که سبب نارضایتی مردم می‌شود. مردم در تمام صحنه‌های انقلاب پشت نظام و انقلاب ایستاده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که با تمام توان و بدون هیچ چشم‌داشتی مشکلات مردم را حل کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها