کد خبر: 544882
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۵:۰۲
| |

سردار سلامی: توسعه زیرساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی ضروری است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه زیر ساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: زیرساخت و امکانات یادمان های شهدا برای تسهیل زائران و کاروان های راهیان نور باید توسعه یابد.

سردار سلامی: توسعه زیرساخت یادمان های شهدا در مناطق عملیاتی ضروری است
کد خبر: 544882
|
۱۴۰۱/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۵:۰۲

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی یکشنبه در بازدید از یادمان شهدای شلمچه افزود: گام های بهتری می توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان های شهدا و حضور راهیان نور برداشت که این موضوع در حال پیگری است. 

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: ۲ سال به دلیل کرونا شاهد توقف حرکت کاروان های راهیان نور بودیم و اکنون شاهد حضور گسترده مردم در یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس هستیم که بسیار ارزشمند است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه راهیان نور به درک بالایی از شلمچه و مشهد شهدایی که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند رسیده اند گفت: امروز حضور شهدا در این مناطق احساس می شود. 

سردار سلامی بیان کرد: امروز روح شهید قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می کند زیرا اندیشه ، تفکر و راه وی زنده تر از قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است. 

وی با بیان اینکه این خاک و این سرزمین شهدای بزرگ نیاز دارد تا جاودانگی و قدر واقعی آن دانسته شود افزود: شهیدان نه فقط برای خانواده خود بلکه برای یک ملت افتخار آفریدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهدا به عنوان چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ ها یاد کرد و گفت: مدد و یاری شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی ما در عرصه‌های مختلف بوده و است.

سردار سلامی گفت: نظام مقدس اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته است که به واسطه شهدا به دست آمده و قابل تعریف و شمارش است.

وی افزود: همه این دستاوردها در عرصه های مختلف در سایه شهدا به دست آمده است و باید بدانیم این دستاوردها حاصل خون ، تلاش و فداکاری شهدا است.

یادمان شلمچه در خرمشهر از مهم‌ ترین و پربازدیدترین یادمان‌ های دفاع مقدس کشور و معروف به کربلای ایران است که هر ساله میزبان خیل عظیم کاروان‌ های راهیان نور از سراسر کشور است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها