کد خبر: 542250
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۶:۱۳
| |

امیردریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیرو دریایی ارتش:

باید در قدم‌هایی که برمی‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تحریم، تهدید و توطئه نتوانسته است در نیروی دریایی خسران ایجاد کند، گفت: باید در قدم‌هایی که برمی‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم.

باید در قدم‌هایی که برمی‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم
کد خبر: 542250
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ۱۴:۴۶:۱۳

امیردریادار شهرام ایرانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید دانشگاه علوم دریایی نوشهر با اشاره به اینکه نظامی در کشور جاری و ساری کردیم که ریشه چند هزار ساله دارد، اظهار داشت: این انقلاب ریشه بسیار محکمی دارد چون الهی است و خون شهدای گرانقدر این ریشه را تغذیه کرده است و همه در این زمینه دِین به گردن داریم. ما منادی نظامی هستیم که نظام ولایی است یعنی مستقیماً به عترت، نبوت، قرآن و خداوند وصل است.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در قدم‌هایی که بر می‌داریم بسیار هوشیار باشیم تا دچار غفلت نشویم.

وی تأکید کرد: در آموزش دادن انتقال مفاهیم بسیار مهم است و اگر کسی چیزی را فهمید آن را انجام می‌دهد و شاخص فهمیدن  عمل کردن صحیح به آن است. در محیط دانشگاه علوم دریایی، آموزش و یادگیری کمترین کار است و اگربه درک مفاهیم رسیدیم برنده هستیم.

وی افزود:  نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود هجمه های زیاد به واژه بصیرت نیاز دارد زیرا اگر بصیرت باشد و همه چیز هست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: اگر امروز نیروی دریایی راهبردی است با توان خودش یک مثلث شوم را در هم کوبید یعنی تحریم، تهدید و توطئه نتوانسته است در نیروی دریایی خسران ایجاد کند و این نیرو روی پای خودش ایستاد و رشد کرد و این محصول دانشگاه دریایی است. ما اکنون دو وظیفه مهم داریم که یکی بیانیه گام دوم انقلاب است و بعدی جهاد تبیین است.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه متأسفانه جوامع بشری در قاب کوچک گوشی فرو رفته اند، تصریح کرد: فضای مجازی ریشه، اصل و پایه ندارد و به هیچ چیزی اعتقاد ندارد بلکه عده ای بنیان های خانواده را هدف قرار داده اند و امروز ابزار دشمن همین است.

وی همچنین با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها جرات نکردند وارد صحنه شوند.در حالی که در جنگ های گذشته ، ناتو با صدام حسین جنگید و ایران با ۳۲ کشور  جهان جنگید.

وی در پایان تاکید کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است که حضرت آقا ۳ بار در ۳ جلسه مختلف در این باره تذکر دادند. مبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرامین است و بر همین اساس اولین قرارگاه جهاد تبیین را تشکیل دادیم که اولین همایش ملی آن در همین دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها