کد خبر: 541995
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۸:۵۹
| |

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت:

برنامه تماس تلفنی رئیس جمهور با پوتین قبل از جنگ اوکراین بود/

سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: تماس تلفنی روسای جمهور دو کشور ایران و اوکراین قبل از شروع جنگ در دستور کار بود. در این تماس رئیس جمهور از صدمه دیدن مردم و تخریب شهرها و خانه ها و آسیب های ناشی از جنگ از گسترش ناتو به شرق اظهار نگرانی کردند.

برنامه تماس تلفنی رئیس جمهور با پوتین قبل از جنگ اوکراین بود/
کد خبر: 541995
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۱۴:۰۸:۵۹

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز گفت: تماس تلفنی روسای جمهور دو کشور ایران و اوکراین قبل از شروع جنگ در دستور کار بود. در این تماس رئیس جمهور از صدمه دیدن مردم و تخریب شهرها و خانه ها و آسیب های ناشی از جنگ از گسترش ناتو به شرق اظهار نگرانی کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در پاسخ به سوالی درباره‌ برخی نقدها از محتوای تماس تلفنی آیت‌الله رئیسی با پوتین‌ درباره جنگ اوکراین‌ گفت: تماس تلفنی رؤسای جمهور ایران و روسیه قبل از شروع جنگ در دستور کار بود که همزمان با آغاز جنگ انجام شد.

وی افزود: دقیقاً مشابه رویکرد رئیس‌جمهور در سخنرانی‌های بعدش هم نسبت به آسیب‌های جنگ، تخریب شهرها و آسیب مردمی ابراز نگرانی صورت گرفت و نگاه ثابت و همیشگی ایران نسبت به جنگ مطرح و همزمان نسبت به اقدامات تحریک‌آمیز برای گسترش ناتو نیز ابراز نگرانی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها