کد خبر: 541231
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۹:۲۸
| |

توهین مجدد نماینده‌ای که منتقدان را سگ‌های قلاده بلند خوانده بود/ قاچاقچی و قماربازن

مهرداد ویس‌کرمی: «حمله کنندگان به توییت من، از ول‌انگاری فضای مجازی سوءاستفاده کرده، قماربازی را ترویج داده و به قاچاق انسان مشغول هستند.»

توهین مجدد نماینده‌ای که منتقدان را سگ‌های قلاده بلند خوانده بود/ قاچاقچی و قماربازن
کد خبر: 541231
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ ۱۷:۰۹:۲۸

ویس‌کرمی گفت:

افرادی که به توییت بنده حمله کردند از ول‌انگاری در فضای مجازی سوءاستفاده کرده، از آب گل‌آلود ماهی گرفته و مردم و مخاطبین ما را فریب می‌دهند.

به گزارش خبرآنلاین او افزود، بنده این افراد را با عنوان «گرگ‌های مجازی» معرفی کردم. این افراد قماربازی را در فضای مجازی ترویج داده و به شغل قاچاق انسان مشغول هستند.

این «سگ‌های قلاده بلندی» که بنده در توییتم به‌کار بردم از ریچارد المان فرد بانفوذ در آمریکا بود و بنده فکر می‌کردم جامعه اسم ریچارد المان به گوشش خورده برای همین از تعبیرات وی در توییتم استفاده کردم.

در توییت‌های بعدی هم توضیح دادم کسانی مخالف قانون‌گذاری در فضای مجازی‌اند که با اجرایی شدن این طرح منافع‌شان در خطر قرار می‌گیرد. برخی به دنبال‌ سوء استفاده هستند و می‌گویند تو منظورت مردم بود! اتفاقا مردم شاید با یک طرح خاصی مخالف باشند اما با قانونمندی فضای مجازی مشکلی ندارند. فردا اگر کسی فرزندش را در فضای مجازی اغفال کنند حکومت را مقصر این اتفاق می‌داند. روی صحبت بنده اصلا مردم نبوده و نیستند. منظور توییت بنده این بود که «گرگ‌های مجازی» و «سگ‌های قلاده‌های بلند» دائم سنگ آن ور آبی‌ها را به سینه زده و مردم را فریب می‌دهند؛ ریچارد المان در خصوص این افراد می‌گوید این سگ‌های قلاده بلند خودشان هم نمی‌دانند که دارند بی مزد در زمین بازی ما و برای ما کار می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها